63
خطیب جمعه کوار:

سیاه نمایی رسانه های معاند برای اغتشاش مردم در خوزستان به دلیل مشارکت مردم در انتخابات است

  • کد خبر : 1228
  • 01 مرداد 1400 - 18:05
سیاه نمایی رسانه های معاند برای اغتشاش مردم در خوزستان به دلیل مشارکت مردم در انتخابات است
امام جمعه موقت شهرستان کوار گفت: سیاه نمایی رسانه های معاند و جولان آنان در فضای مجازی به ترغیب مردم برای اغتشاش به دلیل عصبانیت از مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

به گزارش بهار کوار، امام جمعه موقت شهرستان کوار حجت الاسلام ذبیحی نژاد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان کوار با اشاره به در پیش بودن دولت جدید و سیاه نمایی های دشمنان در جریان بی آبی خوزستان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی، تمرکز جنگ رسانه‌اى خود را بر ایران قرار داده تا در آستانه‌ جابجایى و انتقال دولت کشور را دچار التهابات ساختگى کرده تا دولت جدید در شرایط التهاب و آشوب با به دست گیری قدرت  و از همان اول به‌جاى رسیدگى به‌مشکلات مردم همّ و غمُش، مصروف رفع اعتراضات و التهابات شود.

وی افزود : در این میان بدیهى است که دشمنان انقلاب، مگس‌سان، بر روى زخم‌هایى مى‌نشینند که بر اثر غفلت‌ها و بى‌توجهى‌هاى طولانى یا مقطعى مسئولان پدید آمده است.

امام جمعه موقت شهرستان کوار با بیان چرایی التهابات فضای رسانه ای و مجازی در خصوص گرانى‌هاى لجام گسیخته و بازار رها شده و همچنین قصه پرغصه آب که این روزها در خوزستان نجیب و صبور جریان دارد، تصریح کرد: جولان رسانه های معاند با سیاه نمایی و ترغیب مردم برای اغتشاش به دلیل عصبانیت از مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

امام جمعه موقت شهرستان حجه الاسلام ذبیحی نژاد بیان کرد: شنبه پس از انتخابات شنبه برادرى و مهربانى شد و مراحل تغییر و تحول دولت در حال انجام است.

وی  ادامه داد: آرزوهاى استکبار در چیدن میوه مطلوب از نشست وین بر باد رفته و اکنون آمریکا و اروپا نگران‌تر از همیشه باید به‌انتظار سیاست‌ها و اقدامات دولت انقلابى بنشیند.

خطیب نماز جمعه کوار ابراز کرد: بحمدلله کابینه خدمت با روحیه جهادى که از روز اول بناى خود را بر کار و ابتکار و پرداختن به‌اولویت‌ها و بی توجهى به‌حواشى و مسائل فرعى خواهد گذارد، در حال شکل گیری است.

وی ره آور دولت جدید را  افزایش امید برای شکل‌گیرى یک هماهنگى مطلوب و هم افزایى انقلابى در بین قواى سه گانه و نیروها و دستگاه‌هاى دیگر ایران عزیز، به‌کاهش مشکلات را در یک بازه‌ زمانى معقول دانست.

امام جمعه موقت شهرستان کوار در ادامه بیان داشت : با توجه به‌تمرکز دشمنان در مقابله با نظام اسلامی در عرصه‌های فکری و فرهنگی، و تمرکز بر عملیات روانی و جنگ نرم، نماز جمعه کارکردی بس مهم دارد.

او تصریح کرد: نماز جمعه باید با بیان تحلیل‌گرانه، مستند، منطقی، اقناعی و هنرمندانه در تبیین معارف دینی و مسائل سیاسی و همچنین مواجهه پدرانه، فراجناحانه و مبتنی بر مصالح و منافع ملی با جریان‌ها، گروه‌ها و گرایش‌های مختلف سیاسی در سه جهت امیدآفرینی، تولید نشاط و حماسه انگیزی جامعه را روزبه‌روز در عرصه جنگ نرم تجهیز نماید.

نماز جمعه شهرستان کوار و اغتشاش در خوزستان

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1228

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.