71

دیدار خبرنگار بهار کوار با پرستاران بیمارستان فاطمه الزهرا کوار

  • کد خبر : 721
  • 30 آذر 1399 - 15:50
دیدار خبرنگار بهار کوار با پرستاران بیمارستان فاطمه الزهرا کوار
شب یلدا را در خانه بمانیم، کادر درمان خسته است

به گزارش بهار کوار، روز ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار می باشد. پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستاران به عنوان رکن مهم عرصه بهداشت و درمان علیرغم نارسایی‌ها و سختی‌ها، نهایت تلاش خود را در جهت انجام وظیفه و خدمت رسانی به بیماران عزیز به خصوص در این شرایط سخت کرونایی به کار گرفته‌اند. روز پرستار را به همه‌ی پرستاران عزیز و زحمت‌کش جامعه ایران به خصوص پرستاران کوار تبریک می‌گوییم.

بدین مناسب خبرنگار بهار کوار در دیداری با پرستاران بیمارستان فاطمه الزهرا کوار، ضمن تبریک به ایشان گفت و گویی در رابطه با شب یلدا داشتند که در فیلم زیر میتوانید مشاهده نمایید.

طولانی‌ترین شب سال اگرچه نزد ایرانیان به شب یلدا و ساعات دورهم نشینی و شور و شادی مرسوم است اما حاصل همین در کنار هم بودن، سلام دوباره به موجی دیگر از شیوع کرونا منتج خواهد شد.

در واقع یلدای کرونایی حاصل جمع شدن و دورهمی‌هایی است که زمینه ابتلا به ویروس کرونا و افزایش مرگ و میرها را مهیا می‌سازد.

آمارها نشان می‌دهد، دلیل اصلی شیوع کرونا و بحرانی شدن این وضعیت به همان دورهمی‌های خانوادگی باز می‌گردد و اغلب سنین میانسال و کهنسال درگیر این ویروس می‌شوند.

اگرچه شب یلدا رسم دیدار به بزرگان خانواده و به نوعی مراسم عیدانه زمستانی مردم ایران زمین است اما تصمیم منطقی در شرایط کنونی، تغییر این سنت دیرینه و به نوعی «دور ماندن بهتر از هرگز نماندن» است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=721

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.