56
یک مقام مسئول در نظام بانکی:

دارندگان سهام عدالت از امروز می‌توانند کارت اعتباری بگیرند

  • کد خبر : 1019
  • 25 بهمن 1399 - 14:39
دارندگان سهام عدالت از امروز می‌توانند کارت اعتباری بگیرند
یک مقام مسئول در نظام بانکی گفت: از امروز دارندگان سهام عدالت با مراجعه به سامانه طراحی شده در دو بانک ملی و تجارت می‌توانند ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت خود را کارت اعتباری بگیرند.

به گزارش بهارکوار، موسوی، مقام مسئول در نظام بانکی در نشست خبری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت را آغاز کرده و اخیراً بعد از گذشت چندماه، از امروز آمادگی وجود دارد که بر بستر غیرحضوری در بانک ملی، تسهیلات برای دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.

کارت اعتباری سهام عدالت

وی افزود: مردم برای دریافت این تسهیلات نیاز به مراجعه به شعب این بانک ندارند و متقاضیان صرفاً با ارسال مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی خود در سامانه طراحی شده، می‌توانند درخواست خود را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن و پس از دو تا سه روز کاری، کارت اعتباری خود را دریافت کنند.

موسوی گفت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳ ساله است و هیچ‌گونه مدرک یا ضامنی غیر از موارد اعلام شده (مدارک هویتی)، نیاز نیست و سهام عدالت ضامن این وام خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان اگر در بازده زمانی یک ماهه تسهیلات دریافتی را باز پس دهند، هیچ‌گونه کارمزد و یا هزینه‌ای از آنها دریافت نخواهد شد.

وی گفت: حسب دستورالعمل‌ها، کارت اعتباری برای دارندگان سهام عدالت ارائه خواهد شد و این کارت برای همه دارندگان سهام عدالت از امروز آماده است و همه اقدامات نیز انجام شده است.

به گزارش بهارکوار، پیشتر مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: مذاکره با بانک‌ها برای اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام شده است و مشمولان می‌توانند تا ۶۰ درصد ارزش روز سهام عدالت خود را کارت اعتباری دریافت کنند.

ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1019

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.