62

کتاب افکارت را بکوب و از نو بساز منتشر شد

  • کد خبر : 1729
  • 17 شهریور 1400 - 13:12
کتاب افکارت را بکوب و از نو بساز منتشر شد
کتاب افکارت را بکوب و از نو بساز ( راهنمای کامل تغییر افکار و دگرگونی زندگی در 40 روز ) از بانوی نویسنده شهرستان کوار محبوبه زارعی اکبرآبادی منتشر شده است.

به گزارش بهارکوار، کتاب افکارت را بکوب و از نو بساز به نویسندگی محبوبه زارعی اکبرآبادی بانوی اهل قلم شهرستان کوار منتشر شده است. نویسنده این کتاب متولد سال ۱۳۶۳ از اکبرآباد کوار، متاهل و ساکن مرودشت می‌باشد.

محبوبه زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهارکوار در خصوص این کتاب گفت: در این کتاب من به شما یاد می‌دهم چطور با گذشته خود آشتی کنید و از آن پلی بسازید برای ساختن آینده زیبایتان و اینکه چطور به خودتان تکیه کنید و خودتان مسئولیت زندگی‌تان را به عهده بگیرید.

ساختار کتاب به چه صورت است؟

وی در پاسخ به این سوال بیان کرد: کتاب شامل دو بخش است و هر بخش شامل دو فصل که در بخش اول به پاکسازی خانه ذهنمان و رها کردن گذشته پرداخته و در بخش دوم شروع به ساختن قصر رؤیایمان می نماییم.

در فصل اول با عنوان « لطفا سطل زباله ات را بیرون بگذار» شروع به پاکسازی این خانه کرده و تمامی زباله های ذهن که خشم و رنجش ها، کینه های قدیمی  و … را طی ۱۰ روز از بین خواهیم برد.

در فصل دوم با عنوان « خانه ات را با سلیقه خودت بچین» شروع به کوبیدن تمام باورهای محدودکننده خود خواهیم کرد و اینجاست که بعضی از قسمت های خانه را به کل می کوبیم و با ساختن باور های زیبا طی ۱۰ روز مجدد می سازیم و بدین خاطر جشنی بزرگ  در روز بیستم به پا می کنیم.

 در فصل سوم با عنوان« آسمان خراشت را بساز » شروع به ساختن آسمان خراشی زیبا خواهیم کرد که هر طبقه آن معرف یک سال از زندگی آینده مان است که تمامی اهدافمان را تا ده سال آینده نوشته و سرنوشت خود را خودمان به دست  می گیریم. و این کار نیز ۱۰ روز طول می کشد.

در فصل چهارم به عنوان « از خانه ات محافظت کن» ۴۰ قانون طلایی را به شما یاد می دهم تا بتوانید از خانه زیبایی که برای خود ساخته اید محافظت کنید. ۱۰روز آخر را به این فصل اختصاص داده ام.

زارعی اکبرآبادی با بیان اینکه تمامی این تغییرات فقط در چهل روز اتفاق می افتد، تاکید کرد: کافیست وقت بگذارید و تمرینات هر روز را در همان روز انجام دهید و سعی کنید وقفه ای بین تمرین ها نیفتد.اگر طبق تمرینات این کتاب پیش بروید و آن ها را اجرا کنید، در زندگیتان تغییراتی رخ خواهد داد که خودتان هم باورتان نمی شود… این را به شما قول خواهم داد.

برای تهیه کتاب می توانید به شماره واتساپ ۰۹۰۱۵۶۹۸۹۴۰ پیام دهید. همچنین در اکبرآباد می توانید به کافینت الزهرا و در شهر کوار هم به چاپخانه سپهر مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1729

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.