چهارشنبه ۲۹ دي ۱۳۹۵,Jan 18 2017
پیشنهاد سردبیر
پیشنهاد سردبیر

نظــر سنجــی

آرشیو
به نظر شما مهمترین پروژه موردنیاز مردم کوار چیست؟
آخرین عناوین
۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶:۲۵
کمبود امکانات ورزشی و وضعیت نابسامان تنها زمین چمن شهرستان، فوتبال کوار را در مسیر سراشیبی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، تنها زمین چمن شهرستان کوار وضعیت مناسبی ندارد و همین خرابی چمن باعث شده تا فوتبالیست‌ها و فوتبال آموزان این شهرستان محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند.

در حالی که شهرستان کوار یکی از شهرستان های موفق در زمینه فوتبال در استان می باشد، همچنان از عدم وجود یک زمین چمن مناسب و مجموعه ای ورزشی که از نظر تجهیزات مناسب و در خور ورزشکاران شهرستان باشد، رنج می‌برد.

در سالهای نه چندان دور، همین تنها زمین چمن شهرستان، محلی بود برای برگزاری جام های مختلف فوتبال شهرستان، محلی بود برای برگزاری مسابقات و تمرینات دو تیم کواری فعال در لیگ برتر فارس، محلی بود برای مسابقات تیم کواری فعال در لیگ دسته سه کشور و این استعداد فوق العاده شور و نشاط ویژه ای در بین ورزش دوستان به وجود می آورد، ولی اکنون و طی چند سال گذشته ورزش شهرستان کوار به دفعات با چالش و معضل کمبود امکانات ورزشی و عدم مدیریت مناسب روبرو شده است تا جایی که تیم فوتبال بازرگانی بهادری که در لیگ دسته سوم فوتبال ایران فعالیت می کند به ناچار مسابقات و تمرینات خود را به مجموعه های ورزشی شیراز انتقال داد.

کمبود امکانات ورزشی و وضعیت نابسامان زمین چمن استادیوم انقلاب شهر کوار، فوتبال شهرستان را در مسیر سراشیبی قرار داده است و این امر نهایتا باعث می شود این ورزش نتواند پیشرفت چندانی حاصل کند و در ادامه این وضعیت نامناسب موجب رغبت نداشتن اهالي فوتبال براي فعال سازي اين رشته محبوب می گردد.

در پایان انتظار داريم مسئولان شهرستان توجه ويژه اي براي برون رفت فوتبال شهرستان کوار از وضعيت نامناسب فعلي داشته باشند. متوليان ورزش بايد با ورزشکاران صادق باشند و حرف دل آنان را بشنوند و براي ارتقاي جايگاه ورزش شهرستان با پيش کسوتان ورزشي تعامل کنند.

مطلب مرتبط: زمین فوتبالی که به خارزار تبدیل شد + تصاویر

انتهای پیام/224224



مطالب مرتبط :

mahdi
۱۳۹۳/۴/۲۳ ۲۰:۰۴

متاسفانه کوار با وجود داشتن نیروهای بومی خوب و دلسوز خصوصا در حوزه ورزش هیچ وقت افتخار داشتن یک مدیر ورزشی خوب را نداشته. بعضا مدیرانی که به جای خدمت به ورزش شهرستان به فکر ارتقاء پست و مقام و یا شایدم گاهی اوقات به صورت بچه گانه به فکر انتقام از دشمنان فرضی خود به هر صورت ممکن مثلا با ایجاد اختلاف قومی و قبیله ای بوده اند. زمانی که یک مسئول حاضره به جای کشاندن جوانان آن شهر به زمین چمن، برای بدنام کردن یکی از رقبایش آن زمین چمن را خشک و نابود کند... آنجاست که امام علی (ع) فرمود: ملعون است کسی که به خاطر پست و مقام ...

دلسوز کوار
۱۳۹۳/۴/۲۴ ۸:۵۵

با سلام چرا مسئولین به ورزش شهرستان توجه نمی کنند؟ آقای فرماندار چرا نسبت به مدیریت ورزش نظارت وتوجه ندارید؟ تا کی کوار باید در امر ورزش از بدترین نقاط هم بدتر باشه؟ تاکی باید شعاربدیم که جوانها به راه خلاف کشیده نشوند و هیچکاری برای حضور اونها تو میادین و مکانهای ورزشی نکنیم؟ محض خدا رسیدگی کنید .... نسل جوان را دریابید.... اینها احتیاج به امکانات ورزشی دارند...وقتی بچه های کوار با حداقل امکانات بهترین رتبه های استانی وکشوری را کسب می کنند اگر حداقل امکانات براشون فراهم بشه مطمئن باشید یک پای ثابت مسابقات جهانی از جوانان غیرتمند کواری میشه.... یک تغییر وتحولی در مدیریت ورزش شهرستان مورد نیازه؟؟ آقای فرماندار توجه کنید........

جهانبخش سلیمی
۱۳۹۳/۴/۲۴ ۹:۴۳

سلام با تشکر از شما که به ورزش کوار توجه نموده اید متاسفانه تنها زمین چمن که در سالهای قبل زحمات زیادی برایش کشیده شد که حداقل وضعیت بدتری پیدا نکند اقای ............. با فکر غلطش باعث نابودی این چمن گردیده و به مسول چمن گفته بود که تا مشخص شدن برنده مزایده آب به زمین چمن نده و این جرم بزرگیه و باید این شخص برای این عمل مجازات شود چونکه ضرر به بیت المال زده و انشآله که شخص آقای فرماندار در این مورد ورود کنند.

مرادی
۱۳۹۳/۴/۲۴ ۲۳:۵۰

واقعا اگه این حرف آقای سلیمی صحت داشته باشه اون آقا حتما باید مجازات بشه چونکه تنها امید فوتبال دوستان کواری همین چمنه لطفا مسئولین امر رسیدگی فرمایند.

ملکزاده
۱۳۹۳/۴/۲۵ ۰:۲۲

متاسفانه اقای .......... در این قضیه بسیار ضعیف عمل کرده و چمن یه شهرستان رو قربانی غرض ورزی شخصی خود قرار داده است. این یعنی خیانت به مردم یک شهرستان. مقایسه چمن سال قبل و امسال گویای این واقعیت است.

دانشجو
۱۳۹۳/۴/۲۵ ۵:۰۰

مشکل ما کواری ها اینه که غریب پرستیم. آیا ما چند تا آدم ورزشی دلسوز و مناسب نداریم که بتوانند چرخ ورزش شهرستان رو بچرخونن؟

کواری خارج از کشور
۱۳۹۳/۴/۲۵ ۵:۰۵

من واقعا استعدادهای ورزشی کوار رو که با حتی اروپا مقایسه میکنم اختلاف فاحشی میبینم. این استعدادهای خدادادی نیاز به مدیر خوبی دارند که بالفعل شوند. امیدوارم تحقق یابد.

مهدی
۱۳۹۳/۴/۲۵ ۱۰:۱۲

ضمن تشکر از انعکاس خبر تون که تصاویر گویای بی سرو سامانی ورزش شهرستان را نشان میدهد.با این همه استعداد درخشان فوتبالی خدا شاهده که حق ورزش کوار این نیست.بدون تعارف مسئولین ورزشی شهرستان باید به فکر باشند و باید بدانند فردای قیامت از لحظه لحظه وقتشون بازخواست خواهندشد. مسئولین ورزشی شهرستان باید بومی باشند تا بتواند وقت بیشتری برای نظارت بر فعالیتهای ورزشی داشته باشند. مدیر و دلسوز باشد تا برای جوانان شهرستان به تمام معنا کار کند. و البته افرادی هستند که کارشکنی میکنند باید با آنها قاطعانه برخورد شود. از فرماندار محترم شهرستان تقاضای پیگیری جدی این مسئله را دارم. در ضمن گزارشی از مسابقات فوتسال جام رمضان که باشور و نشاط بسیار زیادی بین جوانان برگزار شده است ولی سالن ورزشی مشکلاتی دارد در سایتتون انعکاس بدید.

ناشناس
۱۳۹۳/۴/۲۷ ۰:۰۳

واقعا متاسفم از کواری بودن خودم که ...... چرا فرماندار مردمی کوار اقدامی نمی کنه؟

دهقان
۱۳۹۳/۴/۲۷ ۱۱:۴۵

از مسئولین امر تقاضا دارم که در مورد سالن ورزشی هم بررسی فرمایند و واقعا درآمد سالن که در سال قبل بدست آمد چگونه خرج شد ما که .......................... و فقط هیئت فوتبال سال قبل عملکرد خوبی داشت و سکوها را رنگ آمیزی کرد و واقعا چمن را احیا کرد ولی با دیدن این تصاویر واقعا برای .................. متاسفم لطفا مسئولین رسیدگی فرمایند.

عباسی
۱۳۹۳/۴/۲۸ ۱۲:۵۴

من هم برای کوار متاسفم که .......... اما وعده خداوند راست است که: روز قیامت نزدیک خواهد بود...

اکبری
۱۳۹۳/۴/۳۱ ۲۳:۵۸

خیلی جالبه که با این اوصاف ...................... هنوز در کوار مشغول به کار است.

کوارسیتی
۱۳۹۳/۵/۱۴ ۹:۳۸

یکی فکری به حال ورزش شهرستان بکنه. یکی به داد ورزشکارا برسه. یکی به داد جوونا برسه. نجمی باید بره.

نام:
ایمیل:
نظر شما:
 
نام
نام خانوادگی
پست الکترونیک
موضوع
نظرشما