16

آغاز طرح انتظامي ترافيکي نوروز 1402 در استان فارس

  • کد خبر : 16390
  • 23 اسفند 1401 - 16:27
آغاز طرح انتظامي ترافيکي نوروز 1402 در استان فارس
جانشین فرمانده انتظامي استان با اشاره به آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز 1402،گفت: اين طرح تا 14 فروردین و در تمامی معابر درون و برون شهری اجرایی می شود .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری تحلیلی بهار کوار به نقل از پایگاه خبري پلیس، سردار یوسف ملک زاده در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی ترافیکی نوروز 1402 استان فارس، اظهار داشت: استان فارس با توجه به داشتن جاذبه هاي فراوان گردشگري و همچنین آثار تاريخي، در تعطیلات نوروز پذيراي تعداد زيادي از مسافران نوروزي از جای جای نقاط کشور خواهد بود.

وي ادامه داد: در اين خصوص طرح انتظامي- ترافیكي در استان فارس از 24 اسفند سال جاری آغاز و تا 14 فروردین سال 1402 ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامي استان فارس افزود: این طرح در حوزه پلیس راه از طریق 22 پاسگاه پلیس راه، 2 پایگاه جاده ای و روزانه بیش از 190 تیم گشت و نزدیک به 450 نیرو اجرایی خواهد شد.

سردار ملک زاده افزود: در حوزه پلیس راهور نیز تعداد 22 ایستگاه پلیس راهور، 107 گشت خودرویی، 112 گشت موتورسوار و روزانه 590 نیرو بکارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامي استان فارس گفت: مردم عزیز استان فارس الیق ارائه بهترین خدمات هستند و همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید ضمن خدمت رسانی مطلوب به مردم در این خصوص، در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود به نحو احسن در این راستا استفاده کرد، افزود: هر یک نفر با اقدامات خوب و جهادی خود می تواند از وقوع یک حادثه رانندگی جلوگیری و باعث نجات جان یک انسان شود که این موضوع بسیار ارشمند است.

وی از كلیه سازمان هاي مرتبط با امر ترافیك و امداد و نجات جاده اي كه همكاري و تعامل بسیار مناسبي با پلیس داشتند، تقدير و تشكر كرد و گفت: امیدواریم با این تعامل و همکاری مناسب، شاهد کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس باشیم.

در اين مراسم، به تعدادی از اعضای وابسته پلیس راه لوح تقدیر اهدا و از زحمات و تلاش های آن ها تقدیر وقدردانی به عمل آمد.

در پایان این مراسم، واحدهاي موتوري و خودرويي حاضر در میدان با نظم خاصي از مقابل جايگاه رژه رفتند.

خبرنگار:صمدخسروی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16390

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.