26

آغاز فرآیند‌های اجرایی ناحیه صنعتی کوار

  • کد خبر : 9921
  • 31 تیر 1401 - 14:50
آغاز فرآیند‌های اجرایی ناحیه صنعتی کوار
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت، فرآیند اجرایی ناحیه صنعتی کوار آغاز شد.

در مراسمی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، رییس سازمان صمت و امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسولان شهرستان کوار برگزار شد، آئین کلنگ زنی ناحیه صنعتی کوار واقع در زمین های منابع ملی بالای روستای قصراحمد برگزار گردید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم گفت: احداث ناحیه صنعتی کوار که از مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان است با هدف فراهم کردن زیرساخت و بستر‌های لازم برای استقرار واحد‌های صنعتی و جذب سرمایه گذار در شهرستان کوار در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

سید مصطفی هاشمی گفت: شهرستان کوار دارای ظرفیت‌های زیادی است که با ایجاد این ناحیه صنعتی که شصت و پنجمین شهرک صنعتی فارس محسوب می‌شود، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال پایدار فراهم می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه استعلام‌های زیربنایی این ناحیه صنعتی اخذ وسند آن نیز صادر شده است از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداریی و نیز همراهی و حمایت و تعامل دستگاه‌های اجرایی نظیر امور اراضی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی وآبخیزداری ومحیط زیست در مراحل مختلف اخذ استعلامات این ناحیه صنعتی تقدیر کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این ناحیه صنعتی در ۴۸هکتار مساحت ایجاد می‌شود.

او با تاکید بر لزوم همراهی وحمایت همه دستگاه‌های اجرایی در تامین زیرساخت‌ها گفت: با توجه به اینکه شرط اصلی در راه اندازی یک شهرک صنعتی، تامین امکانات زیربنایی نظیر آب، برق وگاز است، امیدواریم با تعامل وهمکاری دستگاه‌های خدمات رسان در تامین این امکانات، بتوانیم این ناحیه صنعتی را در سریع‌ترین زمان به واگذاری برسانیم.

هاشمی تاکید کرد: این ناحیه صنعتی ظرفیت استقرار ۱۰۰ واحدصنعتی و تولیدی و صنفی با اشتغال ۱۰۰۰ نفر را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9921

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای رحیمی از جاده مال رو فرمشکان برا احداث کارخانه اومدید اول شعورحرف زدن نداری دوم کور خوندی باز ملت فرمشکان بهت رآی بدهند ازجاده مال رو اومدی که بهت رای دادن خیلی رو داری

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.