30

اجرای طرح مشارکت اجتماعی زنان در شهرستان کوار

  • کد خبر : 11418
  • 11 شهریور 1401 - 0:30
اجرای طرح مشارکت اجتماعی زنان در شهرستان کوار
طرح مشارکت اجتماعی زنان در شهرستان کوار توسط بهزیستی در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحیلی بهار کوار فاطمه پناهی مسئول مرکز مثبت زندگی در شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار بهارکوار در خصوص اجرای طرح مشارکت اجتماعی زنان در شهرستان کوار بیان کرد: در این طرح بانوان شهرستان کوار با بررسی مشکلات محله و شهرستان برای حل آنها اقدام می نمایند.

وی افزود: طی یک فراخوان بانوانی که برای اجرای این طرح تمایل داشتند دعوت کردیم که در جلسات و کارگاه های ما شرکت کنند. در این کارگاه ها بانوان باهمفکری همدیگر مشکلات محله و شهرستان را بررسی میکردند و برای حل آن چاره اندیشی می کردند.

تسهیلگر طرح مشارکت اجتماعی زنان در کوار افزود: اصلی ترین مشکلاتی که آنان در خانواده ها شناسایی کردند، عدم اعتماد به نفس مادران، پرخاشگری فرزندان و نداشتن راه درآمدزایی بانوان بود که برای حل آن ها دست به کار شدند.

فاطمه پناهی گفت: بانوان شهرستان کوار با کمک گرفتن از نهادها و مسئولین شهر برنامه ریزی کرده تا کارگاه های آموزشی برای حل این مشکلات برگزار کنند همچنین برای کارافرینی بانوان درنظر داریم چرخ های خیاطی تهیه نماییم تا با ایجاد یک کارگاه خیاطی آنان را به درامدزایی برسانیم.

مسئول مرکز مثبت زندگی کد 3113 کوار بیان کرد: طرح مشارکت اجتماعی زنان در حال حاضر در تمام استان های کشور توسط معاونت دفتر توسعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی در حال اجرا می باشد و که به مراکز غیر دولتی بهزیستی واگذار شده است.

پناهی با بیان اینکه این طرح در کل کشور از ابتدای تیرماه شروع و تا پایان مهرماه پایان می‌پذیرد، اظهار کرد: هدف این طرح ارتقای توانمندی های زنان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیت‌های مشارکت زنان در مؤسسات غیردولتی می باشد.

وی در خاتمه خواستار حمایت جدی مسئولین شهرستان از این طرح شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11418

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.