42
فرمانده سپاه ناحیه کوار:

بیش از 600 نفر از کوار به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 5997
  • 26 اسفند 1400 - 12:27
بیش از 600 نفر از کوار به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوار گفت: امسال بیش از 600 نفر از کوار به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

سرهنگ محمود عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار بهار کوار بابیان اینکه یکی از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور، آشنایی همه مردم، خاصه جوانان، با فرهنگ شهادت است، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، سرزمین راهیان نور یک سرزمین انسان‌ساز می‌باشد. کسانی که در این سرزمین قدم برمی‌دارند و حضور پیدا می‌کنند، در ابتدای سال جدید، قطعاً رزق معنوی خود را خواهند گرفت. و لذا راهیان نور یک سرزمین الهی و یک سرزمین نورانی است که با خون هزاران شهید آغشته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کوار افزود: پس از دو سال که اعزام کاروان راهیان نور تعطیل بود امسال با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی این حرکت عظیم و بزرگ فرهنگی برقرارشده و از شهرستان کوار بیش از 600 نفر توسط مجموعه سپاه و نیروهای انقلابی شهرستان(تشکیلات سردار دلها و مردم شهر اکبرآباد) به جبهه جنوب اعزام خواهند شد.

همچنین وی از مجموعه فرمانداری و ستاد پشتیبانی قرارگاه شهرستانی راهیان نور و تمام مسئولین و ادارات، بسیجیان و پیشکسوتان و کمیته خادم الشهدای خواهران که برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ عابدی در پایان یادآور شد: همان‌گونه که رهبر گرامی ما فرموده‌اند، فرهنگ دفاع مقدس و سرزمین راهیان نور مربوط به زمان خاصی نیست و قطعاً در طول سالیان متمادی ما می‌توانیم از این فرهنگ ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و همه این ارزش‌های ناب بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=5997

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.