36

اهدای خون کواری ها در دومین شب قدر

  • کد خبر : 7186
  • 03 اردیبهشت 1401 - 16:18
اهدای خون کواری ها در دومین شب قدر
همزمان با دومین شب از لیالی قدر، مردم شهرستان کوار نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، رابط سازمان انتقال خون استان فارس در کوار، در گفتگو با خبرنگار بهار کوار، گفت: جمعه 2 اردیبهشت ماه همزمان با شب احیای بیست و یکم ماه رمضان با حضور اتوبوس سیار خونگیری فارس در کوار، مردم این شهرستان 40 هزار سی سی خون به نیازمندان اهدا کردند.

وی افزود: در مرحله جدید خون گیری 90 درصد از خون دهنده گان را مردان تشکیل دادند.

عاصم خدابخش مظفری با بیان اینکه اتوبوس خونگیری از ساعت 20 تا 2 بامداد در مصلای چهارده معصوم شهرستان کوار مستقر بود، عنوان کرد: استقبال و مشارکت مردم کوار در اهدای خون قابل تقدیر است و مردم این شهرستان در فراخوان‌های مختلف همراهی خوبی داشته‌اند.

رابط مرکز انتقال خون فارس در کوار با تاکید بر اینکه بیماران نیازمند به خون، اکنون بیش از همیشه چشم انتظار یاری شما هستند، اضافه کرد: امیدواریم این حرکت خداپسندانه نه تنها در لیالی پرفیض قدر بلکه در تمام طول سال استمرار داشته باشد تا هیچگاه با کمبود خون برای بیماران نیازمند مواجه نشویم.

خدابخش مظفری گفت: در این برنامه بیش از ۸۵ نفر از مردم نوع دوست کوار برای اهدای خون به این پایگاه سیار انتقال خون مراجعه کردند که ۸۰ نفر از مراجعه کنندگان، پس از انجام معاینه از سوی پزشک حاضر در این پایگاه، موفق به اهدای خون شدند.

اهدای خون مردم کوار در شب قدر

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=7186

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.