41

اجرای بیش از 100 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کوار

  • کد خبر : 2919
  • 26 آبان 1400 - 21:22
اجرای بیش از 100 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کوار
فرمانده سپاه ناحیه کوار برنامه های هفته بسیج از روز شنبه 29 آبانماه با شعار محوری "بسیج پاره تن ملت است" با اجرای بیش از 100 برنامه شاخص و عمومی در سطح شهرستان کوار برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار امروز ۲۶ آبان در نشست خبری که بهمناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه هر کجا که بسیج در صحنه های مهم و مختلف حاضر بوده است، شاهد نقش آفرینی موثر و فعالیت چشمگیری بوده ایم همانند هشت سال دفاع مقدس که بسیجیان بیشترین نقش را در جبهه های حق علیه باطل ایفا کردند. گفت: بسیجیان شهرستان کوار نیز در خیلی از زمینه های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، سازندگی، مسائل اجتماعی، فرهنگی، درمانی، علمی، ورزشی، عرصه بانوان، ‌اقشار، کارگری، اداری و کارمندی، اصناف، فرهنگیان، فضای مجازی، هنری، دانشجویی و … اقدامات بسیار خوب و شایسته ای داشته اند.

سرهنگ عابدی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از فعالیتهای بسیجیان کوار در سالی که گذشت اشاره کرد و افزود: رزمایش کمک های مومنانه در عرصه خدمات رسانی به محرومان در شهرستان کوار با همکاری پایگاه و حوزه های مقاومت، ادارات و نهادها، اردوهای متعدد جهادی، پرداخت وام های اشتغال زایی به بسیجیان، تخصیص یک پایگاه واکسیناسیون در شهرستان برای تزریق واکسن و اجرای طرح واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیجیان شهرستان انجام شد.

فرمانده سپاه کوار در ادامه با بیان اینکه طرح نذر رهایی و آزاد سازی زندانیان غیر عمد با جمع آوری کمکهای نقدی ۲۵۰ میلیون تومانی، اقدامات امنیتی و همکاری در برگزاری انتخابات، نشست های بصیرتی و روشنگری در فضای مجازی و حقیقی اجرا شد، افزود: دیدار و سرکشی از عزیزان ایثارگر، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در طول سال، برگزاری کارگاه های متعدد در زمینه آسیب های اجتماعی با موضوعات مختلفی از جمله: اعتیاد، طلاق، ازدواج و غیره، برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، هفته بسیج دانش آموزی و در همه عرصه ها یسیجیان با حضور اقشار مختلف اقدامات خوبی را در سال گذشته انجام دادند.

عابدی در ادامه با بیان شعار هفته بسیج (بسیج پاره تن ملت است) به تشریح فعالیت های برنامه ریزی شده در این هفته پرداخت و با بیان اینکه بیش از 100 برنامه پیش بینی شده است، اهم برنامه ها را اعلام نمود.

وی با بیان اینکه در اولین روز هفته بسیج برنامه رژه خودرویی و موتوری و همایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان، دیدار با امام جمعه و اردوهای جهادی توسط پایگاه های مقاومت برگزار می شود، به تصریح دیگر برنامه ها پرداخت و گفت: در روز یکشنبه همایش ائمه جمعه و جماعات، ویزیت و درمان رایگان، برگزاری کارگاه مشاوره با موضوع خانواده و افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات و در روز دوشنبه برگزاری کارگاه های آسیب های اجتماعی، یادواره شهدای روستای فتح آباد، سرکشی از مدافعان سلامت و برگزاری مجمع بسیجیان و نخبگان شهرستان از جمله برنامه های مهم هفته بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار با اشاره به برنامه های روز سه شنبه که برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، کتاب،‌ صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیج خواهران، کارگاه آسیب های اجتماعی اعتیاد، رزمایش طرح ثامن و نشست بصیرتی با موضوع زن، تفکر بسیجی در نگاه امام(ره) می باشد، برنامه شاخص و محوری روز چهارشنبه را اعلام نمود و گفت: همایش اقتدار و شکوه پایداری و بزرگداشت یاد سردار شهید استوار محمودآبادی محوری ترین برنامه این هفته می باشد و سپس افتتاح مهد قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه ها می باشد.

این مقام مسئول در اعلام سایر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد: غبار روبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای روستای قنات در روز پنج شنبه، برگزاری مراسم دعای ندبه در شهرستان، رزمایش نذر خون، حضور سازماندهی شده و حداکثری بسیجیان در میقات الصالحین و نماز جمعه و برپایی میز خدمت در مصلا های نماز جمعه شهرستان از جمله برنامه های این هفته می باشد.

سرهنگ عابدی در خاتمه با بیان اینکه در طول هفته برنامه های دیگری همچون دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان برگزار می شود، گفت: برنامه های دیگری از جمله مراسم شب شعر توسط بسیج هنرمندان با عنوان مدرسه عشق شنبه بعد از هفته بسیج برگزار می شود. علاوه بر این بنامه ها اجرای تورهای ایست و بازرسی، گشت رضویون، توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و نشست های مختلف بصیرتی و کارگاهی و غیره در شهرستان اجرا خواهند شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2919

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.