22

برگزاری مناقصه عملیات میدان ورودی شهر اکبرآباد

  • کد خبر : 10990
  • 29 مرداد 1401 - 14:12
برگزاری مناقصه عملیات میدان ورودی شهر اکبرآباد
خانی فرماندار شهرستان کوار از برگزاری مناقصه عملیات میدان ورودی شهر اکبرآباد خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، سعید خانی فرماندار شهرستان کوار در خصوص پیگیری روند اجرای پروژه احداث میدان در ورودی شهر اکبرآباد گفت: عملیات احداث میدان ورودی شهر اکبرآباد بمنظور تعیین پیمانکار با پیگیری های مستمر دکتر رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان کوار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری وارد مرحله مناقصه گردید.

وی افزود: این مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir توسط اداره کل راه و شهرسازی استان فارس برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان کوار با اشاره به اینکه مطالبه مردم در خصوص احداث ورودی و خروجی شهر اکبرآباد از سالها پیش بوده و واقعا مطالبه به حقی است، بیان کرد: طی پیگیری‌هایی انجام گرفته در یک سال اخیر، نظر فرمانداری این بود که تشریفات مناقصه برداشته شود و پیمانکاری برای انجام پروژه اعلام آمادگی کند ولی چون این طرح عمرانی هست و هزینه‌های خاص خودش را دارد، این موضوع عملی نشد و در نهایت تصمیم بر این شد که آگهی مناقصه منتشر شود و انجام روال کارهای اداری مناقصه را شروع کنیم.

خانی با بیان اینکه همزمان با روند اداری مناقصه سعی داریم با رایزنی نظر مالکان زمین را جلب کنیم، گفت: امیدواریم تا مشخص شدن پیمانکار مشکل زمین‌ها نیز حل شده باشد ولی مردم صبور شهر اکبرآباد نیز این موضوع را در نظر بگیرند که کارهای اداری تعیین پیمانکار ممکن است طولانی بشود و یا حتی در بدترین شرایط، هیچ درخواست همکاری از جانب پیمانکاران نداشته باشیم.

قابل ذکر است مناقصه پروژه عملیات میدان تقاطع اکبرآباد با مبلغ براورد 83/542/51/549 ریال و مبلغ تضمین 4/180/000/000 ریال منتشر شده است و پیشنهادها در حضور نمایندگان مناقصه گران حاضر در جلسه در ساعت 10صبح مورخ 1401/06/21 در دفتر مدیریت این اداره کل واقع در ساختمان مدرس بازگشایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10990

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.