16

بسیج لشکر مخلص خدا

  • کد خبر : 13249
  • 01 آذر 1401 - 14:40
بسیج لشکر مخلص خدا
رییس دادگستری و مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان کوار گفت: بسیج یار و همراه مردم و در کنار آنان، زیباترین جلوه مردمی قدرت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شعاع خیره کننده عظمت وجودی آن تا ابد بر روی تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ایران خواهد درخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، سجاد روستا، رییس دادگستری و مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان کوار با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

“بسیج لشکر مخلص خدا”

هوشمندی، درایت و بصیرت بی بدیل امامین انقلاب در تأسیس و ادامه مسیر بسیج مستضعفان بی تردید عاملی موثر در قوام و دوام جمهوری اسلامی بوده است.

بسیج که در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تشکیل شد، یکی از ماندگارترین و جاودانه ترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از عظیم ترین سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است که در سایه سار رهبری ها، منویات و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تداوم راه و هدف خویش با تمامیت قوا و انگیزه در مسیر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

بسیج یار و همراه مردم و در کنار آنان، زیباترین جلوه مردمی قدرت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شعاع خیره کننده عظمت وجودی آن تا ابد بر روی تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ایران خواهد درخشید.

در عرصه دفاع مقدس، نبرد اقتصادی و فرهنگی، بحران های طبیعی، عرصه رسانه و در تمامی عرصه ها و برهه های زمانی، تلاش، همت و مجاهدت بسیجیان در دفاع از آرمان های انقلاب و در مسیر سرافرازی ایران و ایرانی ستودنی بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به بزرگ پرچم‌دار دفاع مقدس امام خامنه‌ای عزیز، خانواده‌های بزرگ شهدا خصوصا شهیدان راه امنیت و عزت جمهوری اسلامی، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار در ادارات، اقشار و نهادهای مختلف تبریک می‌گویم و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.

سجاد روستا، رییس دادگستری و مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13249

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.