51

یک‌‌صد نفر از حافظان قرآن در کوار تجلیل شدند

  • کد خبر : 1026
  • 24 بهمن 1399 - 11:06
یک‌‌صد نفر از حافظان قرآن در کوار تجلیل شدند
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی از 100 نفر از حافظان قرآن كریم شهرستان كوار تجلیل بهایكنا از فارس عمل آمد.

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی از ۱۰۰ نفر از حافظان قرآن کریم شهرستان کوار تجلیل بهایکنا از فارس عمل آمد.

حافظان قرآن کوار

به گزارش بهار کوار، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نخستین همایش پاسداشت ۱۰۰ حافظ قرآن شهرستان کوار، امروز، ۲۱ بهمن ماه با حضور احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی، امام جمعه کوار و اشکان کاظمی، فرماندار این شهرستان؛ ترگل برنده، مسئول بسیج جامعه زنان فارس و برخی از مسئولان، مدیران مراکز قرآنی، حافظان و کنش گران دینی و قرآنی برگزار شد.
احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس در این همایش گفت: یکی از آفت های موجود در حوزه فعالیت های فرهنگی، ناامیدی و یاس از ادامه راهی است که برگزیده ایم؛ چون در این روزگار شاید دستگاهی فرهنگی با مشکلات پیش آمده از کمبود اعتبارات نتواند کمک شایانی به این حوزه کند و مشکلات ایجاد شده از ناحیه بیماری جهانی کرونا این موضوع را چند برابر کرده است.
حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی، امام جمعه کوار هم در این مراسم به بیست اصل مهم سبک زندگی از دیدگاه قرآن کریم اشاره کرد و خواستار توجه همگانی برای به کارگیری آن ها شد.
یادآور می شود، در پایان این مراسم معنوی از تلاش های یک صد نفر از حافظان قرآن شهرستان کوار تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1026

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.