28

انزجار مردم کوار نسبت به هنجارشکنان در پی هتک حرمت به خانواده شهید

  • کد خبر : 11329
  • 08 شهریور 1401 - 22:46
انزجار مردم کوار نسبت به هنجارشکنان در پی هتک حرمت به خانواده شهید
مردم شهید پرور شهرستان کوار به همراه دیگر هم استانی های خود، عصر امروز در یک تجمع اعتراضی در شیراز انزجار خودرا نسبت به هنجارشکنان و حمایت خود را از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار در پی هتک حرمت به همسر و دختر شهید حاج منصور خادم صادق ، مردم استان فارس عصر امروز مورخ سه شنبه ۸شهریورماه ۱۴٠۱) در یک تجمع اعتراضی در شیراز انزجار خودرا نسبت به هنجارشکنان و حمایت خود را از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام کردند.

در این تجمع که با حضور ده هزار نفری مردم شیراز و سایر شهرهای استان فارس همراه بود، شاهد حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور شهرستان کوار بودیم.

این اجتماع با نوحه‌سرایی و مداحی اهل بیت همراه بود، و حاضرین اعتراض خود را نسبت به رفتار ناشایست و توهین‌آمیز هنجارشکنان اعلام کردند و طی بیانیه ای از مسئولان استانی برخورد با هنجارشکنان را خواستار شدند.

گفتنی ست این‌ تجمع اعتراضی در واکنش به هتاکی دو بانوی بدحجاب نسبت به تذکر زبانی همسر و فرزند شهید حاج منصور خادم صادق صورت گرفت و این اجتماع روبروی مرکز تجاری مصطفوی زاده که مکان بروز این رویداد بود، برگزار گردید.

همچنین در پایان مردم شهید پرور شهرستان کوار با حضور در گلزار شهدای شهر شیراز بار دیگر با آرمان های امام و شهیدان بیعت کردند و با قرائت فاتحه علو درجات شهدای عزیز را از درگاه خداوند منان مسئلت نمودند.

خبرنگار: فاطمه دیباور


لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11329

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.