26

تیم منتخب اکبرآباد قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان

  • کد خبر : 18093
  • 09 اردیبهشت 1402 - 16:45
تیم منتخب اکبرآباد قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان
تیم منتخب اکبرآباد در فینال این تورنمت بانتیجه ۴بر ۱ موفق به شکست تیم شهدای فرود و کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار از اکبراباد، مسابقات فوتبال جام رمضان شهر اکبرآباد ،یادواره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ۳۵شهید سرافراز شهر اکبرآباد باحضور ۹ تیم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۳ تیم از شهر اکبراباد به نام های منتخب اکبراباد، آذرخش و زنده یاد صادق زاده و همچنین ۶ تیم از مناطق دیگر شهرستان به نام های شهدای ارباب سفلی، زنده یادکهن ارباب علیا، شیک پوشان دشتک، شهدای فرود، شهدای فتح آباد و شهدای بخش طسوج حضور داشتند.

در این مسابقه دو گروه ۵ و ۴ تیمی با هم به رقابت پرداختند که از این میان تیم منتخب اکبرآباد و شهدای فرود به فینال مسابقات جام رمضان راه یافتند.

در نهایت تیم منتخب اکبرآباد به سرپرستی ایمان عباسزاده و محمد رفیع ویس، سرمربی محمود لطفی، مربی مجتبی مکرم و اسپانسری ازمایشگاه برهان اکبراباد در فینال این تورنمت بانتیجه ۴بر ۱ موفق به شکست تیم شهدای فرود و کسب عنوان قهرمانی شد.

این مسابقات در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید رحمانی اکبراباد برگزار شد و مسؤلیت برگزاری این تورنمت را امید سالخورده بر عهده داشت.

داوری این مسابقات بر عهده آقایان عیسی زاهدیان، مجید فتحی، رضا رحمانی شهرام سلیمی، سردار فخری، محمود لطفی و روح الله بهادری بود.

در پایان تیم آذرخش اکبراباد به عنوان تیم اخلاق، روح الله جعفری بازیکن اخلاق، رضا اسدی بهترین بازیکن جام، یاسر رشیدی آقای گل مسابقات، محمود لطفی بهترین مربی جام، محمد هاشمزاده بهترین تماشاگر معرفی و تجلیل شدند.

خبرنگار: محمدصادق بخشی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18093

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.