44
مسئول سازمان بسیج استان فارس؛

دومین جشنواره به وقت مقاومت برگزار می شود

  • کد خبر : 2826
  • 22 آبان 1400 - 19:05
دومین جشنواره به وقت مقاومت برگزار می شود
میکائیلی گفت: دومین جشنواره به وقت مقاومت در آستانه سالگرد شهادت سردار بدون مرز، سرلشکر شهید و مدافع حرم حاج رسول استوار محمود آبادی با موضوعات خط، نقاشی، داستان، شعر و عکس برگزار می‌شود.

به گزارش بهارکوار، به نقل از پایگاه خبری شیرازه همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج رسول استوار فراخوان جشنواره به وقت مقاومت در موضوعات خط نقاشی داستان شعر و عکس برگزار می‌شود.

مجید میکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس بیان کرد: مهلت ارسال آثار به به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ ۱۴٠٠/٠۸/۳٠ می‌باشد که آثار ارسال شده به این رقابت، پس از جمع‌بندی از طریق دبیرخانه سازمان بسیج هنرمندان استان فارس داوری خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در این خصوص ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های مختلف با موضوع شهدای مدافع حرم به ویژه پیرامون شخصیت سرلشکر شهید حاج رسول استوار محمود آبادی، که در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار  در حال برگزاری است و نفرات برتر در موضوعات خط، نقاشی، داستان، شعر و عکس در مراسم سالگرد شهید تجلیل خواهد شد.

میکائیلی در پایان به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره به وقت مقاومت در آستانه سالگرد شهادت سردار بدون مرز، سرلشکر شهید و مدافع حرم حاج رسول استوار محمود آبادی میتوانند آثار خود را به نشانی شیراز، خیابان ساحلی غربی، پلاک ۱۵ و تلفن تماس ۰۹۱۷۸۱۱۲۰۳۲ یا به آیدی اینستاگرامhttps://instagram.com/Sardar.bedon.marz?utm_medium=copy_linkمراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2826

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.