36

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و زمین های کشاورزی شهرستان کوار

  • کد خبر : 3726
  • 12 دی 1400 - 16:00
دستگیری سارقان اماکن خصوصی و زمین های کشاورزی شهرستان کوار
فرمانده انتظامی کوار گفت: سارقان اماکن خصوصی و زمينهای کشاورزی با 13 فقره سرقت در این شهرستان دستگير شدند.

به گزارش بهار کوار به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پليس، سرهنگ سيدرحمان هاشمی مبارزه با سارقان و پيشگيری از وقوع سرقت را مهمترین وظيفه و اولویت کاری نيروی انتظامی عنوان كرد و اظهار داشت: پليس با برخورد قاطع با سارقان و مجرمان و تشدید اقدامات پيشگيرانه به ویژه در مناطق جرمخيز محيط را برای فعاليتهای مجرمانه ناامن میکند.

وي افزود: در پي وقوع چندین فقره سرقت تجهيزات از زمينهای کشاورزی و اماکن خصوصی در حوزه استحفاظي شهرستان کوار، پيگيري و بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: ماموران با تحقيقات فني و تخصصي موفق شدند در اين خصوص 3 نفر از سارقان حرفهاي را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائي آنان را دستگير كنند.

سرهنگ هاشمی با بيان اينكه سارقان در تحقيقات پليس به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی و تجهيزات زمينهای کشاورزی اعتراف كردند، گفت: متهمان پس از سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: مردم باید همواره هشدارهای پليس را در راستای پيشگيری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعاليت سارقان مورد توجه قرار داده و هرگونه موارد مشكوك در این زمينه را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=3726

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.