52
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد:

رونمایی از ۷ کتاب و تقدیر از نویسندگان شهرستان کوار

  • کد خبر : 2884
  • 25 آبان 1400 - 20:52
رونمایی از ۷ کتاب و تقدیر از نویسندگان شهرستان کوار
همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی از 7 کتاب نویسندگان شهرستان کوار در سالن اجتماعات امام خامنه ای کوار برگزار شد.

به گزارش بهار کوار، این مراسم امروز با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش و کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوار و با حضور آقای دکتر خوش اقبال مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس روابط عمومی آن اداره و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین گشول امام‌جمعه کوار، اشکان کاظمی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان و تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

دکتر خوش اقبال در این مراسم ضمن تقدیر از نویسندگان شهرستان کوار حمایت از فرهنگ کتاب، کتاب‌خوانی را ضامن حفظ فرهنگ هر اجتماع دانست و اظهار امیدواری کرد که نویسندگان بتوانند این رسالت را به سرانجام برسانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گشول امام‌جمعه شهرستان کوار نیز در سخنانی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم و تقدیر از نویسندگان شهرستان بر حمایت از اهل قلم تأکید نمود و گفت: شهرستان کوار فقط محدود به این 7 کتاب نیست بلکه کتب‌های زیادی به مقام تألیف رسیده‌اند و ما پیش‌ازاین نیز نویسندگان محترمی را داریم که باعث افتخار این شهرستان می‌باشند و این ۷ کتاب از جدیدترین کتاب‌های نویسندگان شهرستان است.

وی بابیان اینکه بهترین مونس خلوت و دروازه ورود تمدن‌ها و افکار والای بشری کتاب است، اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگ اگر ماندگار شدند از دریچه این کتاب‌ها و آثارشان است. خیلی از ناهنجاری‌ها و گرفتاری‌های حقوقی، قضایی و کیفری، نادانی و آگاه نبودن از قانون است و ندانستن بستر تمام لغزش‌هاست. پس دانش جامعه باید بالا رود، هرچقدر که فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه گسترش یابد به پاکی و رشد جامعه کمک کرده‌ایم.

در این مراسم از ۷ کتاب که اخیراً توسط نویسندگان شهرستان کوار نوشته و منتشر شده است به نام‌های سکوت ققنوس نوشته مهوش میرزایی، به رنگ باران نوشته فاطمه اعتمادی فر و محدثه رحمانی، قلم روزگار نوشته مهناز سلطانی و احمد سلطانی، به بلندای عشق نوشته مهوش میرزایی، زهرا قرخلو، ساحل کرمی‌شاد، فاطمه طوخی و فاطمه کریمی، افکارت را بکوب و از نو بساز نوشته محبوبه زارعی، کفش‌هایش لنگه به لنگه بود نوشته مریم کوه‌پیما و سکینه الصالحین نوشته محمد محمدی رونمایی شد.

در پایان این مراسم ضمن اجرای آیین رونمایی از کتاب‌ها با اهداء لوح سپاس و هدایا از نویسندگان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2884

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.