22

برگزاری سالگرد شهادت شهید حمید احمدیان دیلمی

  • کد خبر : 9373
  • 04 تیر 1401 - 8:58
برگزاری سالگرد شهادت شهید حمید احمدیان دیلمی
سالگرد شهادت شهید حمید حمیدیان دیلمی در کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مراسم سالگرد شهادت اولین فرمانده سپاه شهر کوار شهید حمید احمدیان دیلمی چهارشنبه شب مورخ 1تیرماه 1401 در حوزه امام حسین(ع) با حضور عموم مردم شهرستان کوار همراه با روایتگری و مداحی و سخنرانی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در این مراسم اظهار کرد: خداوند انسانها را بر اساس فطرت الهی خلق نمود. همه انسانها به نوعی مورد امتحان و آزمایش قرار گرفتند و در برابر تیر و تانک دشمن ایستادن سخت ترین محک الهی است.

وی با اشاره به بیانات رهبری گفت: با اینکه دشمن آسیب های فرهنگی زیادی به جامعه وارد کرده است، اما روز به روز خیل عظیم جوانان ما در برنامه های معنوی و مذهبی بیشتر میشود، نمونه اش برنامه محفل شهدایی است که این شهرستان برگزار میکند.

سرهنگ محمود عابدی افزود: مراسم امشب یادواره شهید دیلمی می باشد که مردم ‌شهرستان کوار عشق و علاقه بسیاری به او دارند. شهیدی که از شمال کشور به استان فارس آمد و زمانی که انقلاب نیاز داشت وارد سپاه شد و از نظام انقلاب اسلامی دفاع کرد که این نشان‌دهنده بصیرت شهید است.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در ادامه خاطره ای از این شهید والامقام را بازگو کرد و گفت: در تشییع یکی از شهدا در حالیکه مراسم بسیار شلوغ بود، یکی از افراد پس از سخنرانی به شهید دیلمی گفت که همه جوانان مارا به کشتن دادی و خودت هنوز اینجا هستی و ایشان هم با متانت و صبوری کامل گفتند که مادر نوبت به ماهم میرسد.

عابدی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات انقلاب اسلامی پر قدرت بر جای مانده است، گفت: زمانی بود که میگفتند باید دست در دست دشمن گذارید و این کار جز حسرت و پشیمانی چیزی به دنبال نداشت. اکنون نیز با وجود اینکه مشکلات زیاد است اما در برابر دشمنان ایستاده ایم و ما نخواهیم گذاشت که خون شهیدان پایمال شود.

وی در خاتمه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) گفت: ما در انتظار رؤیت خورشیدیم و بعد از فجر صادق باید خورشید رویت کنیم و اگر در فجر صادق به خواب برویم قطعا با تلنگر دشمن از خواب بیدار خواهیم شد پس نباید غفلت کنیم.

عکاس: محمد میری

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9373

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هیچ اشاره‌ای به روایتگری نشده،
    البته شاید…..

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.