18

سفر یک روزه نائب رییس مجلس به کوار

  • کد خبر : 12982
  • 26 آبان 1401 - 9:38
سفر یک روزه نائب رییس مجلس به کوار
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور بررسی مسائل و مشکلات وارد شهرستان کوار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز 26 آبان ماه به همراه نماینده مردم کوار،سروستان و خرامه در مجلس و جمعی از مسئولین کشوری و استانی به منظور بررسی مشکلات پروژه‌های شهرستان وارد کوار شدند.

اولین برنامه این سفر بازدید از روند احداث سد سردار شهید سلیمانی کوار بود که در جلسه جمع بندی بررسی طرح ها و مصوبات شهرستان کوار مقرر شد جهت تکمیل طرح احداث سد شهید سلیمانی کوار، بانک توسعه تعاون نسبت به پرداخت تسهیلات ۴۵۰ میلیارد ریالی و بانک ملی ایران نسبت به پرداخت تسهیلات ۲۰۰۰ میلیارد ریالی ماده ۵۶ اقدام نمایند.همچنین با توجه به مصوبه شورای تامین استان، محدودیت های ناشی از بدهی شرکت آب منطقه ای استان در پرداخت این تسهیلات لحاظ نگردد.

مقرر شد حداکثر تا دو هفته آینده پیمانکار محترم احداث سد، نسبت به پرداخت حداقل دو ماه از حقوق معوق کارگران اقدام نماید.

پروژه ای که در این سفر کلنگ زنی شد و آغاز عملیات اجرایی آن اعلام گردید، احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی ریحانه النبی(س) شهرستان کوار بود که قرار است با اعتبار دولتی و کمک خیران تکمیل شود.
که در جلسه مصوبات مقرر شد اعتبار یکصد میلیارد تومان جهت بیمارستان کوار در بودجه ۱۴۰۲ پیشنهاد گردد.

مجتمع کارخانه ذوب آهن پاسارگاد شهرستان کوار مقصد بعدی بازدید مسئولان در این سفر بود که این واحد صنعتی نقش مهمی در تولید فولاد مورد نیاز کشور دارد.

علی نیک زادثمرین در جلسه جمع بندی بررسی طرح ها و مصوبات شهرستان کوار که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه سفر ما به شهرستان کوار دخالت در امور اجرایی نیست بلکه اعتقاد داریم بودجه کشور درست توزیع نمی شود چرا که ۹۰ درصد بودجه در دست وزارتخانه ها و سازمان ها است لذا ما آمدیم تا بتوانیم در حد و توانمان گره ها را باز کنیم و قطعا این کار سرمایه اجتماعی دولت و مجلس را افزایش می دهد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12982

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام تشکر .میکنم از فرماندار . شهردار . خبرنگاران. شهرستان کوار که تلاش میکنند تا کوار به شهری آباد تبدیل کنند

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.