19

شهرستان کوار از نظر امنیت در استان نمونه و ممتاز است

  • کد خبر : 11831
  • 14 مهر 1401 - 22:30
شهرستان کوار از نظر امنیت در استان نمونه و ممتاز است
امام جمعه شهرستان کوار گفت: در آشوب اخیر نیز شهرستان کوار در کمال امنیت بود و این به‌خاطر بصیرت و غیرت بالای مردم سلحشور شهرستان کوار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، حجت الاسلام گشول در مراسم تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی بخش طسوج گفت: ده‌درصد از مواکب استان فارس در اربعین حسینی در عتبات عالیات در کشور عراق از شهرستان سلحشور و غیور کوار بوده‌است.

وی افزود: این سرمایه اجتماعی، غیرت دینی و تعصب ایمانی به‌عنوان یک دستاورد بزرگ فرهنگی و اجتماعی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد و در لحظات حساس تاریخی و در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد فرهنگی بسیار اثرگذار باشد.

امام جمعه شهرستان کوار با بیان اینکه ۹ موکب شهرستان کوار در عتبات عالیات همه فعال و کوشا بودند، گفت: موکب شهدای بخش طسوج نیز فعال و سرزنده به زوار حسینی خدمت کرد و به نحو احسن و شایسته از آنان پذیرایی کرد.

وی ضمن بیان روایتی از امام حسن عسکری علیه‌السلام گفت: شرک در بین مردم از حرکت مورچه بر پارچه‌ی سیاه در شب تاریک پنهان‌تر است. بنابراین همه ما باید اخلاص در نیت و خداخواهی در کارها را بیش‌از پیش مدنظر قرار دهیم و هر کاری که انجام می‌دهیم برای خدا و در راه رضای خدا باشد. اخلاص بزرگ‌ترین درس مکتب سیدالشهدا و مکتب انبیا و اولیای الهی است.

حجت الاسلام گشول در قسمتی از سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره ای کرد و گفت: دشمن امنیت کشور ما را هدف گرفته‌است. هدف دشمن این است که آشوب داخلی و جنگ داخلی و ناآرامی به وجود بیاید. سپس کشور تجزیه شود و جریان مقاومت از پیش پای دشمن برداشته شود.

او ادامه داد: درحالی‌که به لطف الهی به عنایت خاص امام‌زمان و با درایت رهبر عزیز و شایسته انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم بصیر و غیور و شهید پرور، انقلاب اسلامی و جریان مقاومت به راه خود با قوت ادامه خواهد داد و نقشه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه شهرستان کوار اظهار کرد: در آشوب اخیر مردم بابصیرت و با غیرت ایران اسلامی با توطئه دشمن همراهی نکردند و همراهی نکردن مردم با دشمن باعث شد نقشه آنان نقش بر آب شود.

گشول با بیان اینکه شهرستان کوار از نظر امنیت در استان نمونه و ممتاز است، یاد آور شد: در غائله بنزین شهرستان کوار در کمال امنیت بود وسائل نقلیه‌ای که در شیراز براثر غائله و آشوب و آتش گرفتن پمپ‌بنزین‌ها سوخت نداشتند به پمپ‌بنزین‌های کوار مراجعه می‌کردند و این شهرستان در کمال امنیت قرار داشت.

او افزود: در آشوب اخیر نیز شهرستان کوار در کمال امنیت بود و این به‌خاطر بصیرت و غیرت بالای مردم سلحشور شهرستان کوار است.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: مردم غیور شهرستان کوار هم در هشت سال دفاع مقدس هم در دفاع از حرم هم در دفاع از سلامت و امنیت خوش درخشیدند و غیرت و بصیرت این مردم یک ارزش بسیار والا است که باید آن را حفظ کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: همه ما باید مراقب نوجوانان و جوانان خود و خانواده‌های خویش باشیم تا در جنگ نرم در دام نقشه‌های دشمن نیافتیم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11831

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.