24

عاملان ايجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری در “کوار” دستگير شدند

  • کد خبر : 13383
  • 12 آذر 1401 - 15:19
عاملان ايجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری در “کوار” دستگير شدند
فرمانده انتـظامی شهرستان کوار از دستگیری 3 نفر از مخلان امنیت عمومی که به سمت خودروهای عبوری سنگ پرانی میکردند، خبر داد.

سرهنگ “سید رحمان هاشمی ” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت خودرهای عبوری در محور کوار- شیراز ، بلافاصله شناسایی و دستگیری افراد متخلف در دستور كار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به حساسیت مـوضوع، با تدابیر ویژه ماموران انتظامي با شگردهای خاص پلیسی و گشت زنی هاي نامحسوس موفق شدند در اين خصوص 3 متهم را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر كنند.

سرهنگ هاشمی با بیان اينكه دستگیر شدگان در بازجويي اولیه به جرم خود مبنی بر پرتاب سنگ به سمت خودروهای در حال حرکت اقرار کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی به طور جدی ادامه دارد و پلیس با هرکسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کند، برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13383

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.