28

برپایی غرفه های صنایع دستی نوروزی در شهرستان کوار

  • کد خبر : 6157
  • 02 فروردین 1401 - 9:12
برپایی غرفه های صنایع دستی نوروزی در شهرستان کوار
نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوار از برپایی ۵ غرفه صنایع‌دستی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در ورودی شهرستان کوار و دو سیه چادر در میدان معلم شهر کوار خبر داد.

فرزاد حدادی بیان کرد: غرفه های صنایع دستی ویژه نوروز در رشته های دست بافته داری و غیر داری، گوهر تراشی، زیورالات سنتی، کیف دست ساز چرمی با نخ مرینوس با برند ایران بورکی در جنب چشمه شاه بهرامی به آدرس 5 کیلومتری کوار فیروزآباد پابرجا است.

وی افزود: هنرمندان شهرستان کوار، محصولات متنوع خود را در این غرفه ها در معرض دید و فروش مسافران و میهمانان نوروزی می گذارند.

نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوار ادامه داد: همچنین در این غرفه ها علاوه بر نمایش صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی، پخت نان تیری و غذای محلی نیز در معرض دید و فروش علاقمندان قرار خواهد گرفت.

فرزاد حدادی گفت: علاوه بر این غرفه ها، دو عدد سیه چادر با فروش و نمایش محصولات صنایع دستی در رشته های دست بافته های داری(جاجیم،گلیم ،گبه) و پخت غذای محلی همچون آش دوغ، آش کارده، آش بنه در میدان معلم شهر کوار جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی برپا گردیده است.

گزارش تصویری

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=6157

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.