13

مسئولان توجه داشته باشند که وعده‌ها روی زمین نماند | آیا وعده آسفالت جاده ها محقق خواهد شد؟

  • کد خبر : 8055
  • 16 اردیبهشت 1401 - 22:47
مسئولان توجه داشته باشند که وعده‌ها روی زمین نماند | آیا وعده آسفالت جاده ها محقق خواهد شد؟
امام جمعه کوار گفت: مسئولان توجه داشته باشند که وعده‌ها روی زمین نماند، زیرا عمل به وعده‌ها است که اعتماد و امید مردم را جلب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز کوار با تاکید بر اینکه باید توسعه متوازن در همه شهرستانها مد نظر باشد، تاکید کرد: مردم غیور و شهیدپرور شهرستان کوار انتظار دارند وعده‌هایی داده شده مسئولان بالادستی و استانی هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

خطیب جمعه شهرستان کوار بر ضرورت عمل به شعارها و وعده‌های مسئولان برای خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: مسئولان توجه داشته باشند که وعده‌ها روی زمین نماند، زیرا عمل به وعده‌ها است که اعتماد و امید مردم را جلب می‌کند.

گشول دره سیبی تصریح کرد: لطفاً مسئولین به این نکته توجه کنند که قسمتی از جاده بین روستاهای پشت سد سردار شهید سلیمانی (سد میرزای رضای شیرازی) تا کوار خاکی است و بارها مسئولان وعده آسفالت آن را داده اند، حال سوال مردم کوار این است که آیا این وعده محقق می‌شود؟

وی به وقوع سرمازدگی بهاره در این شهرستان و خسارت‌های فراوانی که به باغات و اراضی کشاورزی وارد کرده، اشاره و متذکر شد: لازم است تا دولت، مجلس و مسئولین از کشاورزان خسارت‌دیده حمایت و پشتیبانی کنند.

امام جمعه  شهرستان کوار همچنین به وضعیت جاده‌های این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان کوار ایمنی و روشنایی لازم را ندارند و همین موضوع بر لزوم توجه ویژه مسئولان راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تاکید دارد تا از آمار تصادفات و خطرات جاده‌ها کاسته شود.

وی گفت: شهرستان کوار نیازمند استقرار هلال احمر است.

ایجاد و تکمیل خانه‌های عالم و مساجد نیمه کاره و زیرساخت‌های فرهنگی از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام گشول به آن اشاره داشت و گفت: همه این مسائل نیاز به توجه ویژه مسئولان و مردم دارد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=8055

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.