17

مشکلات بیمارستان کوار و گلایه مندی شهروندان به همراه پاسخ رییس بیمارستان

  • کد خبر : 8396
  • 28 اردیبهشت 1401 - 17:42
مشکلات بیمارستان کوار و گلایه مندی شهروندان به همراه پاسخ رییس بیمارستان
پبام شهروندان به بهار کوار و پاسخ مسئولین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، تعدادی از شهروندان در خصوص برخی از مشکلات بیمارستان کوار از جمله نحوه پذیرش، مشکلات بیمه داروخانه و کمبود پزشک گلایه مند هستند که برای پیگیری این موضوع به بهار کوار پیام دادند.

متن یکی از پیام های شهروندان عزیز به شرح زیر می باشد:

متاسفانه بیمارستان کوار در امر پذیرش بیماران مشکلاتی دارد و همچنین داروهای تجویزی توسط پزشک بیمارستان هنگامی که نسخه تحویل داروخانه داده میشود به صورت آزاد محاسبه میکنند و وقتی پیگیری انجام میشود در جواب می گویند که داروخانه بیمارستان آزاد میباشد و بیمه های سلامت و تامین اجتماعی طرف قرارداد با ما نیست و باید به صورت آزاد محاسبه گردد، و همچین پزشک اورژانس دست تنها می باشد که اگر چند بیمار بدحال مراجعه کنند به خاطر نبود پزشک، بیماران یا دچار مشکل شده و یا فوت میشوند. نکته بعدی که خدمتتان عرض کنم رفتار نامناسب بعضی از کارکنان حراست بیمارستان با بیماران است، امیدوارم که صدای مردم مظلوم به گوش مسوولین برسد.

در پی این اعتراضات و پیگیری بهار کوار، رییس بیمارستان فاطمه الزهرا کوار در گفتگو با خبرنگار بهار کوار، در خصوص پذیرش بیماران اظهار کرد: تمام بیمارانی که وارد بیمارستان میشوند پذیرش می‌شوند و قطعا کم کاری در امر پذیرش وجود ندارد. (به جز دومورد که در سال قبل در ایام خاصی اتفاق افتاد و با تاخیر حل شد)

دکتر نیکو در ادامه افزود: داروخانه بیمارستان نیز تازه پیمانکار آن تغییر کرده است که به طور کلی در اختیار بخش خصوصی می باشد و قرارداد آن با بیمه ها در حال تمدید می‌باشد که هم اکنون با بیمه سلامت و نیروی مسلح قرارداد دارد. فقط بیمه تأمین اجتماعی هنوز موفق به نهایی شدن آن نشده اند که به دلیل مشکلات سیستمی می‌باشد و به زودی حل خواهد شد.

وی در خصوص پزشکان بیمارستان بیان کرد: اکنون دو پزشک در بیمارستان داریم، اما در گذشته یک پزشک وجود داشت و این پزشک بایستی تمامی بیماران از جمله اورژانس، زایشگاه، دیالیزی و … در تمام شیفت را ویزیت میکرد اما جدیدا دو پزشک حضور دارند که یک نفر همیشه ثابت جلوی در میباشد و ویزیت می کند و نفر دوم هم کار های دیگر را انجام میدهد. اما اگر طبق سطح بندی های پزشکی بیمار بد حالی وجود داشت، حتما پزشک دوم هم به اورژانس احضار خواهد شد.

رییس بیمارستان کوار یادآور شد: درخصوص شکایاتی که شهروندان عزیز از کارکنان بیمارستان دارند یک نکته کلی وجود دارد و آن هم اینکه ما نمی‌توانیم زحمات تمام عزیزانی که در حوزه فیزیکی فعالیت میکنند را زیر سوال ببریم لیکن ما برای دریافت شکایات و پیگیری آنها آماده و حاضر هستیم.

وی افزود: شهروندان عزیز می توانند در همان زمان اگر از فردی که شیفت است شکایتی داشتند، سریعا آن را ثبت کنند چرا که دوربین ها موجود است که اگر خدای ناکرده اقدام ناشایستی صورت گرفته باشد، پیگیری خواهد شد. اما برخی اوقات این موضوع هم وجود دارد که افراد برخی محدودیت ها همچون تعداد همراه، نداشتن ماسک و… را رعایت نمی‌کنند که اینها مواردی است که افراد مراجعه کننده نیز باید رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=8396

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.