48

شهردار جدید کوار معارفه شد

  • کد خبر : 3359
  • 27 آذر 1400 - 0:00
شهردار جدید کوار معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه شهردار سابق و جدید کوار در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید و سابق کوار عصر روز شنبه ۲۷ آذرماه با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، امام جمعه شهر کوار، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار سابق و شهردار جدید، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه کوار و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستان، اصحاب رسانه و گروه های مختلف مردم در سالن غدیر فرمانداری کوار برگزار گردید.

در این مراسم آقای حامد زارع به عنوان شهردار جدید کوار معرفی و از زحمات علیرضا فریدونی شهردار سابق نیز تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام گشول امام جمعه شهرستان کوار در این مراسم  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهادت سردار رشید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهردار جدید یک نیروی جوان است که تجربه خوبی در شهرداری و نظام مهندسی دارد و تاکنون در برنامه های فرهنگی حضور فعالی داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: شهرداری بسیاری از کارها و خدمات را همچون حفظ فضای سبز، حفظ محیط زیست، حفظ بهداشت جامعه، ارائه خدمات عمومی و ورزشی و حتی در عرصه فرهنگی می تواند انجام دهد. شهر ما به پارک ها و تفریحگاه های سالم، عوامل نشاط انگیز و جلوگیری از افسردگی، عوامل حفظ بهداشت، حفظ منابع فرهنگی، توجه بیشتر به مردم و نیازهایشان نیاز دارد.

امام جمعه کوار ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق مهندس فریدونی گفت: در بسیاری از میدان ها و بزرگ راه ها شاهد این بودیم که اسم شهدا برجسته شد همچون بلوار شهید استوار و امیدواریم که انشاالله در هر سه عرصه خدمت به مردم و جامعه، حفظ فضای سبز و کارهای فرهنگی، شهردار جدید هم مانند شهردار قبل موفق باشند و بتوانند اول رضایت خداوند و بعد رضایت مردم را جلب کنند.

وی تاکید کرد: باید جلوی پارک هایی که مکان مصرف معتادان شده را گرفت، باید به کارگران توجه شود، سایت زباله کوار باید ساماندهی شود، شهردار باید با شورا های دانش آموزای ارتباط داشته باشد.

منوچهری نیز به نمایندگی از اعضای شورای کوار در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به همه حضار و آرزوی موفقیت برای شهردار جدید حامد زارع، از تلاش و زحمات علیرضا فریدونی در زمان تصدی شهرداری کوار نیز تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم مهندس رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات کوار تاکید و به برخی از آن ها همچون فضاسازی شهر و گسترش امکانات رفاهی، حل مشکل سایت زباله شهر، تکمیل سریعتر پارک حاشیه ای اکتشاف، فاضلاب شهری، سازماندهی اتباع و فرهنگ سازی در شهر کوار اشاره کرد.

سپس مهندس فریدونی شهردار سابق کوار به تشریح بخشی از عملکرد شهرداری کوار در مدتی که سمت شهرداری را برعهده داشتند پرداخت و بیان کرد: در این سه سالو نیمی که در شهرداری مشغول هستم با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا توانستیم پروژه های مهمی ازجمله پیشرفت فیزیکی 90 درصد پمپ بنزین، خریداری دستگاه جایگاه سی ان جی و گرفتن مجوز جایگاه آن، ایجاد پارک های محله ای، اختصاص زمین و شروع احداث پارک حاشیه ای و ورزشی اکتشاف، تملک اراضی ملی، آسفالت معابر و جدول گذاری، مبلمان سازی و فضاسازی شهر، همسان سازی پیاده روها، اختصاص زمین چمن مصنوعی برای جوانان و دیگر فعالیت های فرهنگی را اجرا کنیم.

شهردار جدید کوار نیز طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات مهندس فریدونی اظهار کرد: به عنوان یک نیروی شهرداری گواهی می دهم در این دوران که اقتصاد جامعه متاثر از کرونا بود شرایط بسیار سختی برای اقای فریدونی وجود داشت و شهرداری فلج بود اما ایشان زحمات بسیاری کشیدند.

وی در پایان سخنان خود با یادی از شهید مهدی باکری گفت: بنده با تاسی از این شهیدبزرگوار ذره ای از تلاش برای ابادانی این شهر و خدمت به مردم دریغ نخواهم کرد و از همینجا اعلام امادگی می کنم برای همکاری با تمامی مسئولین تا در جهت آبادانی و پیشرفت کوار حرکت کنیم.

در پایان این مراسم حکم شهردار جدید توسط مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به ایشان ابلاغ شد و سپس از زحمات شهردار سابق با ادای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: زهره لطفیان

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=3359

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.