17
مطالبه مردمی

مشکلات خیابان سی متری شهدای ارتش کوار و دوربرگردان انتهای آن

  • کد خبر : 11049
  • 01 شهریور 1401 - 14:30
مشکلات خیابان سی متری شهدای ارتش کوار و دوربرگردان انتهای آن
دوربرگردان انتهای سی متری شهدای ارتش کوار به سمت اکبرآباد، تبدیل به یک نقطه حادثه‌خیز شده است

برخی خیابان‌ها و بلوارها در شهر کوار هستند که هرچه درباره نحوه ساخت آن‌ها فکر می‌کنیم متوجه نمی‌شویم که چرا مسئولین شهری درگذشته حاضر به ساخت چنین بلوارها و خیابان‌هایی شده‌اند؟ طرح‌هایی که چشم‌انداز بلندمدت در آن لحاظ نشده و یا شاید برخی منافع کوتاه‌مدت باعث صرف‌نظر کردن از طرح‌ریزی زیرساخت‌های لازم جهت ساخت آن شده است.

نمونه آن خیابان سی متری شهدای ارتش است که در حال حاضر نیز بعضی مواقع جوابگوی این حجم از تردد وسایل نقلیه نیست و درباره ترافیک آن در آینده باید طرحی ارائه و اجرایی گردد.

نکته جالب‌تر اینکه اصلاً معلوم نیست چرا این خیابان دقیقاً به سمت پایین دانشگاه علمی کاربردی سابق که می‌رسد باریک‌تر می‌شود؟؟!! و این نکته را باید از مهندسان و ناظران وقت طرح پرسیده شود که بر اساس کدام طرح این خیابان این‌گونه طراحی و ساخته شده است؟؟؟

اما نکته‌ای که الآن مدنظر هست و باید پیگیری شود بحث دوربرگردان انتهای سی متری شهدای ارتش به سمت اکبرآباد است که اصلاً معلوم نیست دوربرگردان است یا فلکه؟ یا اینکه طرح یک میدان بوده اما ناقص مانده و حالا به هر دلیل، متأسفانه این نقطه تبدیل به یک نقطه حادثه‌خیز شده است و بارها شاهد نزاع رانندگان به دلیل عدم رعایت حق تقدم در این مکان بوده‌ایم.

بنابراین مسئولین امر باید با یک راهکار کارشناسی شده برای رفع این مشکل همت نمایند و خیابان را برای عبور و مرور مردم ایمن‌ نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11049

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.