33

نماز عید سعید فطر در شهرستان کوار اقامه شد

  • کد خبر : 7863
  • 13 اردیبهشت 1401 - 10:49
نماز عید سعید فطر در شهرستان کوار اقامه شد
نماز عید سعید فطر در مصلای چهارده معصوم (ع) شهرستان کوار به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین گشول با حضور معنوی مردم شهرستان اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر در شهرستان کوار با حضور گسترده مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای چهارده معصوم این شهرستان اقامه شد.

حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این نماز عبادی و معنوی اظهار داشت: عید سعید فطر نماد وحدت مسلمانان است که مردم با شکرگزاری از درگاه خداوند به مستحکم شدن قلب‌ها، بندگی خداوند را جشن می‌گیرند.

وی افزود: امنیت منطقه در گروی بصیرت و هوشیاری و مقابله با سیاست‌های استکباری و وحدت بین کشورهای اسلامی است.

خطیب نماز عید سعید فطر در شهرستان کوار تاکید کرد: حضور با شکوه مردم در پایان ضیافت الهی و نماز عید سعید فطر ضمن به تصویر کشیدن انسجام، همدلی و اتحاد مسلمین، روحیه امید و اقتدار را در جامعه احیا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین گشول ضمن قدردانی از مشارکت حداکثری مردم کوار در روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: حضور مردم عزیز در روز جهانی قدس یک حضور چشمگیر و دشمن شکن بود.

وی همچنین به متضرر شدن کشاورزان و باغداران منطقه کوار بر اثر سرما زدگی نیز اشاره و تصریح کرد: در پی بروز سرمازدگی خسارت‌های زیادی به کشاورزان و باغات وارد شده که می‌طلبد از آنان حمایت شود.

امام جمعه شهرستان کوار در بخش دیگری از سخنان خود علاج همه مشکلات کشور را روحیه جهادی و کار و تلاش دانست.

گشول با بیان اینکه تقوای الهی این است که هم مراقب خود باشیم هم مراقب خانواده باشیم، گفت: در دنیای پرتلاطم امروز و به‌ویژه با وجود رسانه‌ها و فضای مجازی باید به خانواده همسر و فرزندان بیشتر توجه کنیم. با اعضای خانواده گفتگو کنیم و خود و خانواده را بیمه کنیم.

وی افزود: بی‌توجهی به خانواده موجب آسیب زدن به این بنیان اجتماعی و ازهم‌پاشیدگی آن می‌شود بنابراین باید همه خانواده‌ها مراقب باشند و به فکر حفظ استمرار و بقای نظام خانواده باشند

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=7863

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.