31

پیام تبریک سرهنگ هاشمی فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

  • کد خبر : 16597
  • 29 اسفند 1401 - 11:35
پیام تبریک سرهنگ هاشمی فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
سرهنگ هاشمی ،طی پیامی فرارسیدن سال نو را به همه مردم شهرستان کوار تبریک گفت.

“بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال”

بهار ، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است .بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

نوروز یک آیین باستانی و زمانی برای بازآفرینی است، سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت هاست و فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت است . عيد نوروز آغاز رويش است. اين رويش همچنان كه در طبيعت محسوس است، مي تواند در دلها و جانهاي ما و حركت رو به پيشرفت ما نيز خود را مجسم و نمايان كند .

امیدوارم در سالی که در پیش است شاهد رشد فزاینده ی کشور و شاهد زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از امکانات داخلی و خارجی برای پیشرفت کشور و بهبود زندگی جامعه‌مان در همه عرصه‌ها باشیم و با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع گردد.

اینجانب بر خود لازم دانسته آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز را به همه آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی، بخصوص مردم شریف و عزیز شهرستان شهید پرور کوار، تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم. فرمانده انتظامی شهرستان کوار، سرهنگ سید رحمان هاشمی

خبرنگار:صمدخسروی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16597

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.