14

کشف 2 قبضه اسلحه قاچاق از منزل متهمین

  • کد خبر : 18582
  • 29 اردیبهشت 1402 - 0:36
کشف 2 قبضه اسلحه قاچاق از منزل متهمین
عاملین تهدید به قتل و اخاذي، 100 سکه‌ میخواستند

فرمانده انتظامی “کوار” گفت: 2 نفر كه با تهديد اسلحه قصد اخاذي 100 سكه از يك شهروند داشتند

سرهنگ “سيدرحمان هاشمی” در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری پليس، بيان كرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید به قتل و اخاذی توسط 2 نفر ناشناس، رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت. دستگير و روانه دادسرا شدند.

وی افزود: طی بررسیهای مقدماتی مشخص شد فردی ناشناس بوسيله تلفن همراه با شاکی تماس و ضمن تهدید به قتل خود و پسرانش و درخواست 100 سکه، به سمت خانه آن نيز با اسلحه كلاش اقدام به فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: كارآگاهان پليس تحقيقات خود را آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی، موفق شدند در عملياتی هدفمند و غافلگيرانه، عامل تهديد و همدستش را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

سرهنگ “هاشمی” تصريح كرد: متهمين در تحقيقات اوليه و پس از مواجهه با مستندات پليس، اعلام داشتند پس از اطلاع از اینکه شاکی اوضاع اقتصادی خوبی دارد، به طمع دریافت100 سکه وی را تهدید به قتل کرديم که قبل از رسيدن به هدف پليد خودمان، توسط پليس دستگير شديم.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در بازرسی از منزل متهمين 2 قبضه اسلحه کلاش و شكاري و مقداري مهمات مربوطه قاچاق كشف شد، گفت: متهمين براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.تيراندازي كرده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18582

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.