41

گرانی افسارگسیخته بازار رهن و اجاره منزل مسکونی در کوار

  • کد خبر : 7055
  • 31 فروردین 1401 - 19:16
گرانی افسارگسیخته بازار رهن و اجاره منزل مسکونی در کوار
افزایش سرسام آور هزینه های رهن و اجاره خانه در کوار مشکلات زیادی را برای خانواده ها بوجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رهن و اجاره خانه در کوار در سال‌های گذشته و خصوصاً طی ماه‌ها و روزهای اخیر سبب دست‌وپنجه نرم کردن بسیاری از خانواده‌ها با بار مالی این مهم گردیده است.

با توجه به شرایط فعلی جامعه که تعداد زیادی از مردم در تأمین هزینه‌های روزمره زندگی خود مانده‌اند و امکان پس‌انداز ندارند، افزایش سالانه اجاره منزل نیز بر مشکلات این قشر از همشهریان افزوده است.

اکثر اجاره‌نشین‌ها، قشر جوانی هستند که تازه ازدواج کرده‌اند و به دنبال آشیانه‌ای برای شروع زندگی می‌گردند و یا کارمندان و کارگرانی که حقوق آنها کفاف اجاره‌بها را نمی‌دهد.

مسئولان شهرستان کوار باید با ریشه‌یابی علل گرانی بیش‌ازحد اجاره مسکن در کوار که نرخ اجاره آن اگر از شیراز بیشتر نباشد کمتر هم نیست، با حل کردن این مشکل مرهمی بر آلام مردم بگذارند.

بهار کوار نیز به سهم خود از عزیزان صنف املاک و صاحبان محترم منازل درخواست می‌نماید که انصاف و مهربانی را در انعقاد قرارداد با مستأجران پیشه‌ی خود سازند تا ان شاالله جامعه نیز از این شرایط به سلامت عبور نماید.

چرا که همدلی همواره با فرهنگ ما متبلور بوده و مثل ” تو نیکی می‌کن و در دجله انداز که ایزد در بیابان دهد باز ” نشان از عمق نفوذ فرامین دینی و قرآنی در روح و جان ما مردم نجیب و شریف ایران‌زمین داشته است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=7055

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. من با سه تا بچه نمیتونم یه خونه رهن کنم با این قیمتا تکلیف ما چیه

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.