63

برگزاری جلسه بررسی مشکلات مربوط به واکسیناسیون در کوار با حضور مسئولین شهرستان

  • کد خبر : 1589
  • 01 شهریور 1400 - 9:23
برگزاری جلسه بررسی مشکلات مربوط به واکسیناسیون در کوار با حضور مسئولین شهرستان
باتوجه به اثربخشی واکسیناسیون در کاهش آمار مبتلایان و متوفیان کرونا، پشتیبانی و ایجاد امکانات لازم در مرکز واکسیناسیون اولویت اصلی مدیریت شهرستان کوار در روزهای آتی اسـت.

به گزارش بهارکوار، روند واکسیناسیون در کوار مشکلاتی را به دنبال داشت که برای رفع آن ها دیروز جلسه ای در فرمانداری با حضور مسئولین بخش های مختلف شهرستان و شبکه بهداشت برگزار شد.

در این جلسه از فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری سپاه ناحیه کوار درخواست شد تمهیدات لازم در خصوص برقراری امنیت و جلوگیری از هرگونه بی نظمی در محل سالن ۹ دی مرکز واکسیناسیون به عمل آورند.

در ادامه مقرر شد شهرداری کوار نسبت به پاکسازی و تمیز نمودن سالن ۹ دی و همچنین استقرار نیروی خدماتی در محل تزریق واکسن اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین نسبت به زیرسازی و تسطیح ورودی سالن ۹ دی حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز اقدام نماید.

اداره آموزش و پرورش کوار نیز قرار شد نیروی آشنا به کامپیوتر برای کمک به مسئولین تزریقات در مرکز واکسیناسیون کوار استقرار نماید.

همچنین در جلسه از کلیه ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست شد با مرکز واکسیناسیون همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

در خصوص اطلاع رسانی ها نیز مقرر شد شبکه بهداشت زمان و مکان دقیق واکسیناسیون را با روابط عمومی فرمانداری هماهنگ کند که علاوه بر آن گروه های واتس آپ بهارکوار نیز در این خصوص اطلاع رسانی های کامل را خواهد داشت.

در پایان از عموم مردم تقاضا داریم از هر گونه عادی انگاری اوضاع اکیدا بپرهیزند و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را کامل رعایت نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1589

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.