69
اطلاعیه مهم

کوار تعطیل شد

  • کد خبر : 1446
  • 24 مرداد 1400 - 13:51
کوار تعطیل شد
مشاغل غیر ضروری شهرستان کوار همراه با سراسر کشور به مدت 6 روز از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۵ تا پایان روز شنبه ۱۴۰۰/۵/۳۰ تعطیل خواهد شد.

به گزارش بهار کوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوار، به اطلاع کلیه مردم شریف شهرستان کوار میرساند پیرو مصوبه ستاد کرونا شهرستان، به منظور هماهنگ نمودن و یکسان سازی مصوبه ستاد کرونا شهرستان با مصوبه ستادملی کرونا کشور، زمان تعطیلی کامل مشاغل مختلف شهرستان از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۵ تا پایان روز شنبه ۱۴۰۰/۵/۳۰ به مدت ۶ روز خواهد بود.

به استثناء مشاغل مجاز گروه یک که شامل: سوپرمارکت ها، نانوائیها، فروشگاههای میوه و تره‌بار، فروشگاههای زنجیره ای، مرغ و گوشت، داروخانه ها می باشند بقیه مشاغل غیر ضروری تعطیل خواهد بود.

برای تداوم و یا لغو این تعطیلی متعاقبا با در نظر گرفتن وضعیت میزان آلودگی شهرستان در روز شنبه آینده تصمیم مقتضی توسط ستاد کرونا شهرستان اتخاذ خواهد گردید.

لذا از کلیه شهروندان عزیز انتظار می‌رود توجه به وضعیت بحرانی پیک فعلی کرونا در کوار که نسبت به وضعیت های قبلی از زمان شیوع کرونا تاکنون بی سابقه و غیرقابل مقایسه می باشد. به منظور حفظ سلامتی و حفاظت از جان خود و عزیزانتان به جز در موارد واقعا اجتناب ناپذیر به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشده و از برگزاری و یا شرکت در دورهمی های خانوادگی و دوستانه در منازل و در تفرجگاه ها و باغات اکیدا پرهیز نمایید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1446

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.