35

شهادت دو نفر از ماموران یگان امداد در کوار/ دستگیری ضارب در محل ارتکاب جرم

  • کد خبر : 615
  • 08 آذر 1399 - 14:13
شهادت دو نفر از ماموران یگان امداد در کوار/ دستگیری ضارب در محل ارتکاب جرم
فرمانده انتظامی استان از شهادت دو نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار و دستگیری ضارب بلافاصله در محل ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش بهار کوار، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی در این باره گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه  امروز شنبه ۸ آذر ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان کوار، ماموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه مدعی شدند که نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است .

حبیبی عنوان کرد: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بوده، به سمت ماموران تیراندازی کرده و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شده است.

 فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند گفت پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=615

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.