53

انتشار آثاری از دو بانوی داستان‌نویس شهرستان کوار در یک کتاب

  • کد خبر : 1604
  • 05 شهریور 1400 - 14:30
انتشار آثاری از دو بانوی داستان‌نویس شهرستان کوار در یک کتاب
داستان‌هایی از دو بانوی نویسنده در «کوار» توسط انتشارات «نویسندگان پارس» در شیراز منتشر شد.

به گزارش بهارکوار، کتاب «به رنگ باران»، مجموعه داستان‌های کوتاه فاطمه اعتمادفر و محدثه رحمانی، دو بانوی اهل قلم شهرستان کوار، به‌تازگی منتشر شده است.

کرامت یزدانی (اشک)، ناشر این کتاب در خصوص مجموعه داستان «به رنگ باران» گفت: «به رنگ باران»، روایتی از دو بانوی فرهیخته است که با داستان‌های کوتاه خود توانسته‌اند در حوزه ادبیات داستانی به ویژه داستان کوتاه در شهرستان کوار گام‌های مؤثری بردارند. آنها سعی کرده‌اند در داستان‌های کوتاه خود، به موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی وارد شوند که امروزه جوانان و نوجوانان این خاک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: این نویسندگان کواری بر آن هستند تا با نوشتن، نوجوانان و جوانان را از باتلاق بی‌هویتی نجات دهند و به ساحل نجات برسانند و با ادبیات، بتوانند مشکلات روز جامعه را به گوش متولیان امر برسانند و از سوی دیگر نوجوانان و جوانان را با ادبیات و داستان نویسی و کتاب و کتابخوانی آشنا کنند.

یزدانی تاکید کرد: در سال‌های اخیر، آثار خوبی در حوزه ادبیات داستانی در شهرستان کوار از توابع استان فارس منتشر شده است که جا دارد متولیان امر، با جدیت از این آثار و نویسندگان نوجوان و جوان این شهرستان حمایت کنند.

وی در خصوص بیوگرافی نویسندگان این مجموعه داستان کوتاه گفت: فاطمه اعتمادفر، متولد سوم شهریور سال ۷۲ خورشیدی در شهرستان کوار، فارغ‌التحصیل رشته معماری است. روزگارش عجین است با ادبیات و هنر. داستان‌ می‌نویسد و شعر می‌سراید. محدثه رحمانی، سال آخر دبیرستان هست و متولد هفتم مهرماه سال ۸۱ خورشیدی در شیراز. از همان دوران کودکی به نوشتن علاقه‌مند بوده‌ و داستان‌نویسی را به طور حرفه‌ای کار می‌کند.

یادآور می‌شود: مجموعه داستان کوتاه «به رنگ باران» نوشته فاطمه اعتمادفر و محدثه رحمانی با ویراستاری فاطمه رمضانی‌زاده سیدانی، ویراستار شیرازی و تصویرگری فاطمه طوخی در ۱۵۰ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات «نویسندگان پارس» منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1604

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.