4

تشنگی دشت کوار و تعطیلی ۶ ماهه عملیات اجرایی سد شهید سلیمانی

  • کد خبر : 29981
  • 13 شهریور 1403 - 22:12
تشنگی دشت کوار و تعطیلی ۶ ماهه عملیات اجرایی سد شهید سلیمانی
پیران رفتند و جوانان پیر شدند اما سد کوار به بهره برداری نرسید مسئولین عزیز، نماینده محترم به داد دشت تشنه کوار برسید.

به گزارش پایگاه خبری بهار کوار؛ یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان کوار در دهه‌های اخیر، بهره‌برداری از سد شهید سلیمانی بوده است و این سد امید کشاورزان و دامداران کواری و عموم مردم کوار می‌باشد، اما متاسفانه بیش از ۶ ماه است که عملیات اجرایی سد تعطیل شده است.

با توجه به اینکه وضعیت آب شهرستان کوار بحرانی می‌باشد و بسیاری از مردم، وضعیت تنش آبی را در تابستان جاری با تمام وجود لمس کردند، و یکی از راهکارها در میان مدت و بلند مدت برای عبور از این معضل در کوار بهره برداری از سد شهید سلیمانی می‌باشد، می‌طلبد مسئولین شهرستانی و استانی و نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی، وضعیت سد را مجدانه پیگیری کرده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

خبرنگار بهارکوار در راستای پیگیری مطالبه به حق مردم شهرستان جهت ادامه روند عملیات اجرایی سد کوار، علت این تعطیلی را از نماینده کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی پیگیری نمود که وی در پاسخ گفت: عملیات اجرایی سد کوار تعطیل نشده بلکه نیروهایش تعطیل شده‌اند.

غلامرضا توکل با بیان اینکه از شرکت پیمانکار سد شهید سلیمانی شکایت کرده ایم، تصریح کرد: کاری که شرکت پیماب برای سد کوار انجام داده، خدمت نبوده است و درصدد هستیم سد شهید سلیمانی را زیر نظر آب منطقه ای ببریم.

نماینده مردم کوار، سروستان و‌ خرامه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پس از تعطیلی ۱۵روزه مجلس، مسئله سد کوار و تعیین تکلیف آن اولویت ما است.

مردم شهرستان کوار از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی این انتظار را دارند که پیگیری امورات سد شهید سلیمانی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

پیران رفتند و جوانان پیر شدند اما سد کوار به بهره برداری نرسید مسئولین عزیز، نماینده محترم به داد دشت تشنه کوار برسید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=29981

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.