8

دولت رئیسی؛ بانی ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی در کوار

  • کد خبر : 28039
  • 07 تیر 1403 - 11:23
دولت رئیسی؛ بانی ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی در کوار
رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی کوار از رشد ۳۰ درصدی اشتغال در دولت سیزدهم و تسهیل زمینه کسب و کار برای ۲ هزار و دویست نفر در شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بهارکوار، سید مجید حسینی در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به نگاه مثبت دولت شهید آیت الله رئیسی نسبت به ایجاد اشتغال در کشور اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به کارآفرینان، بازگشایی کارخانه های تعطیل و کمک به بهبود اوضاع کارخانه های نیمه فعال از جمله اقدامات دولت سیزدهم در راستای ایجاد شغل در کشور بوده است.

وی افزود: دولت شهید رئیسی با حل مسائل بانکی و کمک به صنایعی که بدهی بانکی داشتند و حل تنش ها و مسائل حوزه کارگری نقش به سزایی در زمینه رونق کسب و کار ایفا نموده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ هزار و دویست شغل در شهرستان ایجاد شده است، اذعان کرد: در سال گذشته سهم صنعت کوار از این حجم اشتغال، ۴۱۰ نفر بود که توسط کارخانه ذوب آهن پارسارگاد ایجاد شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد با ایجاد شغل برای ۴۶۰ نفر، بنیاد برکت با فراهم نمودن اشتغال ۱۸۰ نفر، بخش کشاورزی با تسهیل زمینه شغلی برای ۳۵۰ نفر، بسیج اقتصادی با ایجاد ۳۱۰ فرصت شغلی و بهزیستی با اشتغال ۲۴۰ نفر مددجو سهم عمده ای از این حجم شغل ایجاد شده در شهرستان را داشتند.

رئیس اداره کار شهرستان کوار با بیان اینکه حمل و نقل جاده ای با فراهم نمودن فرصت شغلی برای ۱۱۰ نفر، نقش خوبی در ایجاد اشتغال در سال گذشته برای شهرستان ایفا نموده است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایجاد ۵۵ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش و آموزش و پرورش و حوزه میراث فرهنگی و گردشگری هر کدام با ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر و اداره ورزش و جوانان با فراهم نمودن زمینه کسب و کار ۱۵ نفر در وهله بعدی تسهیل فرصت شغلی در شهرستان قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مدت کوتاه سپری شده از سال ۱۴۰۳ زمینه اشتغال ۴۶۰ نفر در شهرستان فراهم شده است ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال، این تعداد فرصت شغلی برای شهرستان تا ۴ برابر افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=28039

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.