5
فرماندار کوار خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در کوار

  • کد خبر : 29722
  • 02 شهریور 1403 - 13:17
رشد ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در کوار
سعید خانی اعتبار پروژه های هفته دولت را ۱۱۱ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: سال گذشته اعتبار پروژه های افتتاح شده در هفته دولت ۵۳ میلیارد تومان بود که این آمار نسبت به سال قبل رشد ۲برابری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، سعید خانی مظفری در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: افتتاح روشنایی محور کوار هورباف، دبستان ۶ کلاسه روستای ارباب علیا، جاده دسترسی به معادن مناطق طسوج محمودآباد و پل قصراحمد از جمله برنامه های هفته دولت در شهرستان کوار است.

وی افزود: جابه جایی و مهندسی چاه شماره ۴ کوار، افتتاح و بهره برداری از چاه آب شرب مجموعه طسوج ولیعصر و چاه آب شرب قصراحمد نیز از طرح های هفته دولت در بخش آب رسانی می باشد.

فرماندار کوار اعتبار پروژه های هفته دولت را ۱۱۱ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: سال گذشته اعتبار پروژه های افتتاح شده در هفته دولت ۵۳ میلیارد تومان بود که این آمار نسبت به سال قبل رشد ۲برابری داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در شهرها و روستاهای شهرستان به مدت ۲ هفته از دیگر برنامه های هفته دولت در سال جاری است، اذعان کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و عطر افشانی قبور مطهر آنان، پیاده روی به سمت حرم شهدای گمنام شهرستان، دیدار با ائمه محترم جمعه شهر کوار و اکبرآباد و دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه های هفته دولت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار ادامه داد: جلسه شورای اداری شهرستان، دیدار مردمی فرماندار، مراسم جاماندگان اربعین حسینی، بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی نیز در ذیل برنامه های هفته دولت امسال در شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشداران و دهیاران نیز زیارت قبور شهدا را در شهرها و روستاهای خود در این هفته در برنامه کاری خود دارند، افزود: شرکت در نمازجمعه شهر کوار و اکبرآباد و‌ میز خدمت شهرداری اکبرآباد و تعدادی از ادارات در نماز جمعه شهر اکبرآباد، جلسه ستاد هماهنگی کنگره سرداران و شهدای شهرستان، همایش تجلیل از کارکنان برتر ادارات شهرستان و برگزاری کلاس نهج البلاغه و اخلاق با تدریس امام جمعه شهرستان در حرم شهدای گمنام از دیگر برنامه های فرهنگی هفته دولت در سطح شهرستان است.

خانی مظفری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار بهار کوار مبنی بر قول وی در راستای افتتاح مسکن ملی در هفته دولت گفت: با توجه به تغییر دولت و مشکلات پیش آمده در ادامه روند پروژه مسکن ملی مثل مسئله برق و عدم تامین برخی مصالح همچون سیمان، افتتاح این طرح در هفته دولت امسال، میسر نشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=29722

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.