4

رفع افت ولتاژ برق دهستان فرمشکان و آباده آبگرم با نصب اتوترانس

  • کد خبر : 30003
  • 15 شهریور 1403 - 12:10
رفع افت ولتاژ برق دهستان فرمشکان و آباده آبگرم با نصب اتوترانس
رییس اداره برق کوار بیان کرد: با پیگیری‌های چندساله و مکرر اولین اتوترانس شرکت توزیع نیروی برق شیراز در شهرستان کوار جهت رفع ضعف و تقویت ولتاژ شبکه منطقه فرمشکان و آباده آبگرم توسط کارکنان زحمتکش اداره برق شهرستان نصب شد.

مدیر برق شهرستان کوار با اشاره به ضعف ولتاژ شبکه برق دهستان فرمشکان و روستای آباده آبگرم، گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی، آنالیز پارامترهای فنی و مطالبات مردمی رفع ضعف ولتاژ و بهبود کیفیت ولتاژ برق در مناطق مذکور در اولویت پیگیری مدیریت برق شهرستان کوار و شرکت توزیع برق شیراز قرار گرفت.

تقوی زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های چندساله و مکرر اولین اتوترانس شرکت توزیع نیروی برق شیراز در شهرستان کوار جهت رفع ضعف و تقویت ولتاژ شبکه منطقه فرمشکان و آباده آبگرم توسط کارکنان زحمتکش اداره برق شهرستان نصب شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه هم اکنون وارد مدار شده است، افزود: ظرفیت فعلی اتوترانس نصب شده 200 آمپر است که با نصب این دستگاه، ظرفیت برق و ولتاژ منطقه افزایش می‌یابد و مشکلات ولتاژ برق منطقه مرتفع خواهد شد.

سید فرهاد تقوی زاده اضافه کرد: هدف از نصب این دستگاه افزایش کیفیت تامین برق و برقراری زیر ساخت های تامین انرژی برای مشترکان جدید، پایداری و قابلیت اطمینان بالا شبکه توزیع می باشد که بهبود کیفیت ولتاژ در مناطق یاد شده را به دنبال دارد.

تقوی زاده با اشاره به میزان هزینه نصب اتوترانس گفت: تاکنون برای نصب اتوترانس مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توسط شرکت توزیع برق شیراز هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=30003

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.