8

زائران کواری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند

  • کد خبر : 27436
  • 14 خرداد 1403 - 13:46
زائران کواری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوار از اعزام ۲۳۰ نفر از مردم شهرستان کوار در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، سرهنگ پاسدار محمود عابدی در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه ۲۳۰ نفر از مردم شهرستان کوار در آستانه سی و‌ پنجمین سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به مرقد مطهر ایشان اعزام شدند، اظهار داشت: اینکه پس از ۳۵ سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی مردم این همه عشق به امام، آرمان ها و اهداف وی دارند، نشان دهنده ساری و جاری بودن منطق امام در سطح جامعه است.

وی افزود: هدف حضرت امام(ره) از ابتدا صدور انقلاب اسلامی به جهان بود که این امر محقق گردیده است و اگر امروز می بینیم دانشجویان در دانشگاه های آمریکا علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و شعار می دهند، این به برکت انقلاب امام و خون شهیدان است.

فرمانده سپاه کوار با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی حامی فلسطین اذعان داشت: همان طور که رهبرمان در نامه خود به این جوانان نوشتند، این ها جزئی از جبهه مقاومت هستند.

وی در پایان گفت: از همه مردم عزیز و مسئولانی که در امر اعزام کاروان زائران ارتحال حضرت امام(ره) همکاری داشتند، تقدیر و تشکر می نمایم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27436

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.