9

راهی که با انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب ادامه خواهد یافت

  • کد خبر : 28011
  • 05 تیر 1403 - 15:05
راهی که با انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب ادامه خواهد یافت
با همت مسئولان شهرستان کوار در دولت شهید آیت الله رئیسی، ۴۰۰ واحد مسکن در فاز اول ساخته شده و در فاز دوم و به خصوص فاز سوم این پروژه بیش از ۲٠٠٠مسکن دیگر ساخته می‌شود که زمین‌های آن آماده آغاز ساخت هستند.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، داشتن خانه‌ای هرچند کوچک برای آنان که طعم اجاره نشینی را چشیده‌اند و هر ساله قبل از اتمام قرارداد اجاره استرس و دغدغه‌های زیادی را به دوش می کشند، یک آرزوی بزرگ است.

گرانی روزافزون اجاره بها برای نان آور خانواده بسی سخت است و طاقت فرساتر اینکه نگاه سرشار از شرمندگی عدم توانایی در پیدا کردن یک سرپناه کوچک حتی به شکل رهن و اجاره در مقابل زن و فرزند، روح سرپرست خانواده را می‌آزارد.

وقتی ابراهیم، تبر را بر پیکره بت نتوانستن‌ها فرود آورد

سه سال پیش که سیدی از جنس محرومان و درد فقر و یتیمی را لمس کرده به عرصه ریاست جمهوری قدم نهاد و با دادن وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در قد و قامت رئیس جمهور عرض اندام کرد، باور به عملی کردن آن برای خیلی از مردم دشوار بود، چرا که فکر می‌کردند او نیز با دادن این وعده زیبا و مردم پسند به دنبال جمع کردن رای ملت است.

وقتی آیت الله رئیسی با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای، خزانه خالی را از دولت قبل تحویل گرفت، عملی کردن قول این حجم از مسکن غیرممکن به نظر می رسد، اما از آنجا که دست خدا با سید محرومان بود، به تدریج زمینه تحقق این مهم فراهم شد.

سیاه نمایی؛ ترفندی برای ناامیدی مردم

سیاه نمایی‌ها و طعن بدخواهان در ذهن مردم کارگر شده بود و با پی ریزی شالوده‌های مسکن ملی هنوز هم ادامه‌دار شدن این روند در اندیشه ملت، دور از واقع به نظر می‌رسید، اما وقتی سقف خانه‌ها زده شد و مراحل پیشرفت یکی پس از دیگری پشت سر نهاده شد، امید در دل مردم جوانه زد.

حالا دیگر پدرها با نگاه به فرزندان خود و اندیشه به آینده آنان فردایی روشن را برای پاره‌های دل خود ترسیم می‌کردند و یاس و ناامیدی از داشتن سرپناهی امن، جای خود را به جوانه‌های شوق و امید داده بود و چشم مادر خانه از شادی برق می‌زد.

حالا باید این سوال را از خود بپرسیم آیا واقعا فرقی نمی‌کند چه‌کسی جانشین سید محرومان و پابرهنگان شود؟ مگر امام جماران نگفت تنها کسانی تا آخر خط با ما خواهند ماند که طعم درد و فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. به راستی کدام کاندید دردآشنای مردم است و کانون‌های ثروت و قدرت در ستاد او جایگاهی ندارند؟

شهید خدمت، خطی به امتداد درمان درد قشر محروم جامعه ترسیم کرد، کاش راه او گم نشود و فردای ۸ تیرماه روز سرافرازی ملت ایران در نگاه جهانیان و لاله‌های گلگون کفن وطن باشد. کاش فردا کسی نیاید که در خودروهای لوکس و هواپیماهای مجهز با نگاه تمسخر به ملت ایران نظر کند و به تفکر شهید جمهورمان در ساخت مسکن برای پابرهنگان نیشخند بزند…

همه با هم برای ترسیم خطی به افق نگاه شهید خدمت

وعده ما؛ ۸ تیرماه پای صندوق های رای

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=28011

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.