سخنگوی صنعت برق:
در صورتی که شهروندان در قطعیهای اخیر، تجهیزاتشان دچار آسیبدیدگی شده باشد از طریق برنامه «برق من» یا سایت اعلام خسارت کنند.
کارشناس برای بررسی به محل میرود و خسارت تعیین شده و پرداخت میشود.
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر:
پرداخت خسارت به مشترکانی که دچار آسیب یا خسارت ناشی از برق شدهاند، حق بیمهای که ماهانه از مشترکان دریافت میشود، پشتوانهای برای جبران این خسارتهاست و مشترکان میتوانند با مراجعه به سامانه و ارائه مدارک لازم، خسارت خود را پیگیری کنند.
خساراتی قابل پرداخت هستند که منشأ آنها در تأسیسات عرضه برق (در شبکه یا انشعاب) باشد و این خسارات منجر به آتشسوزی، انفجار یا آسیب فیزیکی به ملک یا افراد شده باشد.
مواردی که ناشی از سوءاستفاده، نقص تجهیزات داخلی، یا نوسانات جزئی بدون منشأ مشخص باشند، تحت پوشش قرار نمیگیرند.