8

نمایش«بی مردم» با استقبال پرشور مردم کوار روی صحنه رفت

  • کد خبر : 27985
  • 05 تیر 1403 - 14:31
نمایش«بی مردم» با استقبال پرشور مردم کوار روی صحنه رفت
نمایش بی مردم به همت گروه جبهه هنر تشکیلات سردار دلها کوار، شب گذشته در حرم مطهر شهدای گمنام کوار با استقبال گسترده مردم اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، نمایش «بی مردم» که با تلاش های شبانه روزی گروه هنری جهت شهرستان کوار در شب عید سعید غدیر خم روی صحنه رفت، نامش برگرفته از یکی از مداحی های حاج مهدی رسولی به همین نام است.

هدف نمایش، نشان دادن نقش مردم در برهه های حساس سیاسی اجتماعی است و درصدد آن است تا به مخاطب بگوید بی مردم ولی جامعه تنها است و بی همراهی مردم کاری به پیش نمی رود.

نمایش با روایت سلمان فارسی و از ولادت حضرت علی(ع) در کعبه آغاز می شود و با ازدواج مولا و حضرت زهرا(س) ادامه می یابد. پس از ماجرای علاقه دو برادر در بیعت با امیرالمومنین(ع)، نمایش حکایت گر این موضوع می شود که اولین حکومت اسلامی پس از امام علی(ع)، انقلاب اسلامی ایران است.

صحنه با روایتی از فتنه۸۸ به پیش می رود و به زمان حضور شهید رئیسی در سازمان ملل و نشان دادن عکس سردار سلیمانی در آنجا می رسد. ماجرای شهادت کودکان غزه و انتخابات، روایت پایانی این نمایش صحنه ای است.

گفتنی است نمایش«بی مردم» امشب نیز پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شهدای گمنام کوار روی صحنه می رود و این کار حاصل زحمات شبانه روزی گروه هنری جهت شهرستان با هدف نشان دادن نقش مردم در حمایت و همراهی با ولی جامعه است.

عکاس: زهرا پاکدامن

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27985

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.