8

کواری ها پرشور تر از جمعه پیش به صحنه انتخابات آمدند

  • کد خبر : 29031
  • 17 تیر 1403 - 12:49
کواری ها پرشور تر از جمعه پیش به صحنه انتخابات آمدند
کواری ها پرصلابت تر از جمعه پیش با نقش انگشتان جوهری خویش، مهری به آرمان های بلند وطن زدند.

پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، فاطمه دیباور: آن ها هفته قبل هم مثل چنین روزی برای انتخابی آگاهانه به میعادگاه های اخذ رای آمدند و امروز هم دوباره آمده اند تا کار نیمه تمام خویش را تمام کنند.

آن ها امروز پرشورتر از دور نخست برای انتخاب دومین شخص کشور خویش، با گام های استوار راه شعب رای گیری را در پیش گرفتند تا فردی از جنس خدمت به وطن انتخاب کنند.

انتخابی که فردا و فرداهایشان را رقم می زد، انتخابی که آینده فرزندانشان را می ساخت. انتخابی که ایران را در چشم جهانیان سربلند کرده و برای تحقق چشم انداز نگاشته شده وطن، آماده تر می کرد.

آری، مردم کوار را می گویم. مردمی که دیروز ۱۷ بهمن را در تاریخ انقلاب به نام خود ثبت کرده بودند، مردمی که در مسیر آفرینش حماسه دفاع از میهن شجاعانه راه جبهه های نبرد را در پیش گرفته و‌ با تقدیم ۵۰۰ پرستوی خونین بال، نام کوار را در دفتر روزهای دلیرمردی وطن، باافتخار ثبت و ضبط کرده بودند.

دوباره می سازمت وطن، دوباره رای می دهم وطن

گرمای نیمه تیرماه ۱۴۰۳ بود، روزی که حرارتش را به گرمای حضور مردم در انتخابات پیوند زده بود و زن و مرد و پیر و جوان را پای صندوق ها کشانده بود تا سرنوشت نیکی برای خویش رقم بزنند.

در این میان، حضور پدربزرگ ها و مادربزرگ ها که روزهای انقلاب را درک کرده بودند، برکت و شیرینی خاصی به جمع رای دهندگان می بخشید.

در چشم دهه نودی ها که با بزرگ‌ترهای خود برای تمرین مشارکت در سرنوشت خویش به صحنه آمده بودند، شوق و ذوق دیده می شد.

جوانان که با مدرک هویتی خویش به کارزار انتخاب آمده بودند، برای ساختن آینده ای درخور نام ایران ، امیدوارانه و با گزینشی شایسته خود را به وعده گاه های اخذ رای رسانده و در رقم زدن سرنوشت میلیون ها هموطن سهیم شدند.

آری، امروز چشم دنیا به ایران است، روزی که مشارکت مردم نه تنها برای خودشان که برای همگان حائز اهمیت است، روزی که منطقه و جهان، حول محور انتخاب ایرانی ها می چرخد و انتخابشان توازن معادلات کره خاکی را دگرگون می کند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=29031

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.