14

کوار مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه برای برگزیدن رئیس جمهور

  • کد خبر : 27713
  • 26 خرداد 1403 - 10:17
کوار مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه برای برگزیدن رئیس جمهور
فرماندار کوار از آمادگی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سعید خانی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: طبق دستورالعملی که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی ابلاغ شد، طبق قانون باید حداکثر ظرف مدت ۵۰ روز انتخابات برگزار شود که با دستور وزیر کشور فرایند انتخابات آغاز شد.

 وی افزود: در این راستا هیئت‌های اجرایی تشکیل و اولین جلسه آن برگزار شد و ضمن مشخص‌شدن اعضا، شعب اخذ رأی مورد بازنگری قرار گرفت.

 فرماندار کوار با اشاره به اینکه سومین جلسه نیز برای مشخص‌شدن اعضای شعب برگزار شده است، گفت: در مسیر جهاد تبیین و باشکوه برگزارشدن انتخابات، قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان برای شرح و بازگویی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم تشکیل شده است.

 وی در پاسخ به خبرنگار بهار کوار مبنی بر اینکه باتوجه‌به کوتاهی زمان چه تمهیداتی جهت تأمین نیروهای اجرایی اندیشیده شده است، پاسخ داد: در ابتدای شروع فرایند انتخابات، همکاران ما با نیروها تماس حاصل نموده و فهرست افرادی را که مایل به همکاری در انتخابات بودند، استخراج کردند و طی فراخوانی اعضای جدید ثبت‌نام نمودند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه ۲ تغییر در انتخابات پیش رو راجع به صندوق‌ها صورت‌گرفته است، اظهار کرد: ۵۶ صندوق اخذ رأی در شعب مستقر می‌گردد، به این صورت که یک صندوق سیار از کوار کم می‌شود و به روستای قصر احمد اضافه می‌گردد، چرا که در انتخابات پیشین با وجود مشارکت بالای مردم این روستا نگرانی نسبت به عدم امکان اخذ رأی از همه مردم وجود داشت.

 وی ادامه داد: شهرستان کوار این آمادگی را دارد که انتخابات باشکوه و منظمی را برگزار کند، کارهای پشتیبانی در حال انجام است و با هماهنگی هیئت نظارت و شورای نگهبان روند کارها پیگیری می‌شود.

 خانی در پایان با بیان اینکه مردم با بصیرت، فهم، شعور و معرفت و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، گفت: امید است مردم رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که بتواند راه حضرت آیت‌الله شهید رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهد، انتخاب نمایند تا این مسیر رو به قله و پیشرفت به تمدن اسلامی و ظهور امام‌زمان (عج) منتهی شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27713

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.