0

آیین بهره برداری و افتتاح ساختمان حراست و احداث دیوار شرقی انبار عملیاتی و پشتیبانی مدیریت اکتشاف کوار

  • کد خبر : 30064
  • 27 شهریور 1403 - 20:15
آیین بهره برداری و افتتاح ساختمان حراست و احداث دیوار شرقی انبار عملیاتی و پشتیبانی مدیریت اکتشاف کوار
آیین بهره برداری و افتتاح ساختمان حراست و احداث دیوار شرقی(انبار عملیاتی و پشتیبانی مدیریت اکتشاف) در شهرستان کوار روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه برگزار شد.

به گزارش بهارکوار، با حضور فکور مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و جمعی از معاونین مدیریت اکتشاف و همچنین برخی از اعضای شورای تامین و فرمانداری شهرستان کوار، سر درب ورودی ساختمان حراست انبار عملیاتی و پشتیبانی مدیریت اکتشاف طی مراسمی به بهره برداری رسید.

در این مراسم مهندس فکور بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز به لطف تلاش و کوشش کارکنان خدوم مدیریت اکتشاف و همکاری مدیران ارشد شهرستان کوار این پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.

وی افزود: توانمندی نیروها و همدلی در کنار هم، تلاش ها را به نتیجه میرساند و اجرایی شدن طرح ها نیازمند عملکرد جهادی و نگاه تخصصی است.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان، اعلام کرد: این مدیریت آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری با مسئولین شهرستان کوار برای پیشرفت منطقه داشته و امید است در بحث فرهنگی و آموزشی بتوانیم برای مردم و دانش آموزان شهرستان برنامه مشترک داشته باشیم.

فکور با اشاره به عملکرد مدیریت اکتشاف در مسائل فنی و اکتشافی خاطر نشان کرد: ثبت بیشترین رکورد اکتشافات در جهان و چاپ این موضوع در مجله معتبر بین المللی در سال های 2022 و 2023 اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را در دنیا نسبت به شرکت‌های مشابه متمایز کرده است.

در این مراسم ناهید معاون فرمانداری از مدیریت اکتشاف جهت آبرسانی، احداث و هدیه یک حلقه چاه آب در دوران تنش آبی به شهر کوار تقدیر نمود و گفت: مجموعه شهرستان کوار آمادگی هرگونه همکاری با اکتشاف را دارد.

لازم به ذکر است این پروژه عمرانی از سال 1396 کلید خورد که در چهار نوبت مناقصه اجرایی نشده بود که با پیگیری مجدانه فکور مدیریت اکتشاف، در ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ پیمانکار برنده مناقصه مشخص شد و طی ۱۰ ماه این پروژه تحویل مدیریت اکتشاف گردید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=30064

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.