3
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار

برشی از خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان کوار

  • کد خبر : 30392
  • 27 مهر 1403 - 22:39
برشی از خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان کوار
سبحانی‌نیا: اسراییلی ها کاری با انسان ها می‌کنند که با حیوانات نمیکنند

سبحانی‌نیا: اسراییلی ها کاری با انسان ها می‌کنند که با حیوانات نمیکنند

🔸امام جمعه موقت شهرستان کوار در ابتدا خودش و همه مردم را به تقوای الهی فراخواند، وی مهم ترین عامل پذیرش عمل صالح را تقوا دانست.

وی افزود در عالم قبر زمانی که انسان تنها و بی کس قرار داده شد و اقوام انسان، نزدیکان انسان او را تنها می گذارند و او را رها می کنند، در آن وضعیت و موقعیت، عامل نجات بخش انسان تقوا و عمل صالح است.

امام جمعه موقت شهر کوار شهر بیان کرد تواضع زمینه پذیرش حق را در انسان ده برابر می کند.

🔸سبحانی‌نیا ادامه داد: انسان متکبر از پذیرش حق سر باز می زند، ولو علم و یقین به حقانیت مطلبی داشته باشد و تکبر مانع پذیرش و تسلیم شدن در برابر حق می شود اما تواضع زمینه رو برای پذیرش و برخورداری از هدایت در انسان ایجاد می کند و نمونه های تواضع و نمونه های تکبر بسیار زیاد است.

🔸وی افزود: هر کدام از اسرائیلی ها با یک عقیده خطرناک زندگی می‌کنند
و غرور آنها باعث شده است با اینکه غاصبانه در یک جایی ساکن شده اند اما ادعای حق بکنند.

و آنها گاهی کاری با انسان میکنند که با حیوانات انجام نمی‌دهند و بدترین جنایت هایی که در طول تاریخ خلقت اتفاق افتاده است در این نقطه شکل بگیرد.
آنها به خاطر غرور، به خاطر خود برتر بینی، چون عقیده دارد که قوم من قوم برتر است و بقیه خدمت گزار من هستند . یعنی با این عقیده اسرائیل شکل گرفته، با این عقیده فرزندانش را رشد می دهد، لذا کل اسرائیل پادگان نظامی است.

نه زن اسرائیلی نه مرد اسرائیلی نه بچه، هیچ کدام نباید در امان باشد. حتی بچه های خردسال اسرائیل هم نباید در امان باشد، چرا؟ چون هر کدام از این ها با یک عقیده خطرناک رشد می کنند و بزرگ میشوند.

مصاحبه هایی که از دانش آموزان این ها منتشر شده است نشان می‌دهد همه اینها با این عقیده خطرناک که ما قوم برتریم و بقیه خدمت گزار ما هستند، زندگی می‌کنند.

🔸وی گفت: ترحم به اسرائیل ظلم به بشریت است

هیچ نقطه ای از اسرائیل نباید در امان باشد. به هیچ کدام از کسانی که منصوب به اسرائیل اند نباید ترحم کرد و ترحم به این ها ظلم به بشریت است، چون هر کدام از این ها به اندازه بمب اتم برای آینده جهان خطرناک اند.

🔸سبحانی نیا در پایان گفت:
از خداوند تبارک و تعالی درخواست می کنیم شر اسرائیل را و شر حامیان او را به خودشان برگرداند و به فضل خدا، همه ما شاهد نابودی و محو اسرائیل از کره خاکی قطعا خواهیم بود و مقدمات این نابودی در حال شکل گیری است.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=30392

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.