به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار و به نقل از خبرگزاری فارس ، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به روشهای ارائه خدمات به مشترکان در زمان خاموشی گفت: مشترکان میتوانند از سه مسیر برای ثبت درخواست خود استفاده کنند.
مهدی سلطانی اظهار داشت: نخستین روش، تماس با سامانه ۱۲۱ و مکالمه با دیسپاچر مدیریتهاست. روش دوم، ثبت مکانیزه خاموشی اشتراک از طریق وارد کردن شناسه قبض پس از تماس با سامانه ۱۲۱ است و روش سوم نیز استفاده از نرمافزار «برق من» است که قابلیت نصب بر روی گوشیهای اندروید و iOS را دارد.
وی افزود: مشترکان با نصب نرمافزار «برق من» میتوانند بدون تماس با سامانه ۱۲۱، درخواست رفع خاموشی خود را ثبت کنند؛ به محض ثبت درخواست، اطلاعات به صورت مکانیزه در مدیریت برق شهرستان ثبت شده و کد پیگیری به مشترک ارسال میشود و اکیپ عملیاتی برای رفع مشکل اعزام خواهد شد.
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق استان فارس با اشاره به افزایش حجم تماسها در زمان مدیریت اضطراری بار ناشی از ناترازی انرژی، تصریح کرد: استفاده از اپلیکیشن «برق من» موجب کاهش قابل توجه حجم تماسها با سامانه ۱۲۱ و تسریع در خدماترسانی میشود.