30

چند نکته درمورد گرانی مسکن و اجاره بها در شهرستان کوار

  • کد خبر : 7260
  • 04 اردیبهشت 1401 - 19:50
چند نکته درمورد گرانی مسکن و اجاره بها در شهرستان کوار
مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در شهرستان کوار باعث نارضایتی مردم گردیده است که در ادامه چند نکته را باهم مرور می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، کسانی که با مشکل مسکن روبرو هستند از روند رشد تصاعدی نرخ اجاره بها در شهرستان کوار اظهار گلایه و شکایت می کنند. با توجه به این که مسئله نداشتن مسکن از مسائل اساسی بسیاری از خانوارها در شهر ماست، انتظار می رود با نظر به موارد ذیل از این مشکل در این برهه از زمان به سلامت عبور کنیم؛

اول اینکه مردم یکدیگر را درک کنند و بدانند رعایت انصاف در حق افرادی که توانایی مالی لازم جهت پرداخت هزینه های گزاف اجاره بها را ندارند موجب خشنودی خداوند و سعادت دنیا و آخرت آنهاست و باعث گشوده شدن گره از مشکل خود صاحبخانه نیز خواهد شد.

دوم اینکه دولت انقلابی و مسئولان شهرستان کوار باید تلاششان را مضاعف کنند و هرچه سریع تر با پیگیری طرح مسکن ملی و همچنین پیگیری موانع و مشکل مسکن مهر این طرح ها را به سرانجام برسانند که قطعا موجب حل مشکل بسیاری از مستاجران می گردد.

سوم اگر چه حضور اتباع افغان در شهرستان و عدم کنترل آن باعث رشد نرخ رهن و اجاره شده اما ما مردم هم باید بحث عدم امنیت در افغانستان و پناه آوردن آنان به کشورمان را در نظر بگیریم و با رجوع به سرشت نیک انسانی خود هم نوعانمان را درک کنیم.

چهارم اینکه برای مسکن کارمندان و کارکنان کارخانه ذوب آهن پاسارگاد نیز باید فکری اساسی شود و مسئولان آن جهت ساخت مسکن برای کارکنانشان که غیر بومی و از سایر استان ها هستند، اقدام کنند.

انشاءالله با نگاه منصفانه از این مهم نیز در این برهه از زمان به سلامت عبور کنیم و با همدلی فصل نوینی از نوع دوستی و درک یکدیگر را رقم بزنیم.

شما نیز نظرات خود را در خصوص این مشکل در پایین این پست بنویسید

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=7260

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. وای واقعا عالی احسنت 👌👏👏👏👏👏👏

  2. سلام همه چی را به خدا وقران سپردید پس مسئولین تو این شهر چه کاره هستند .چرا کسی به داد مستأجران بد بخت نمی‌رسه یکسال شب روز زحمت میکشی بعد باید یه چی هم قرض کنید بزاری روش بدی بابت اجاره ورهن .آخه رهن و اجاره دوبرابر یا سه برابر نهایت چهار برابر گران بشه نه پانزده برابر آخه دردمان رابه کی بگیم خدا

  3. عامل گرانی مسکن و اجاره فقط افغانیها هستن چون چند خانواده میشن یه مسکن اجاره میکنند چون پواشون تو بانک نمیتونن بزارن هر قیمتی که صاحب ملک گفت میدن اخر کارم پواشون به راحتی پس میگیرن.اخه یه شهر کوچکی مثل کوار گنجایش این همه افغانی رو نداره روز به روز هم داره بیشتر میشه

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.